logo
Nákupný košík

 



Komerčná spolupráca
Blog
HLAVNÉ MENU

Blog

Ste na stránke blogov s jedinečným obsahom.
Televízia mala odjakživa top pozíciu a správa reklamných kampaní sa realizovala iba medzi vysielateľmi a niekoľkými agentúrami. Zistite, prečo je televízia taká úspešná. Dnes, vďaka regionálnym vysielateľom, si tento luxus môže dovoliť skoro každý.


S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa blogov o marketingu, ktoré sa pohybujú výlučne v online prostredí. Niektorí "digitálni marketéri" na FB zavádzajú, že účinná reklama je iba v online prostredí, a že televízia je out.

S tým nastúpili aj rôzne, ničím nepodložené fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Voči tomu sa musíme ohradiť.
Na na internete sa sleduje obsah tradičnej televízie, len maličké percento mileniánov sleduje videá na youtube.

Televízia má redakčne spracovaný vieryhodný obsah, sledovateľov na internete a okrem toho aj pravidelných divákov v lineárnych sieťach.

Opak tvrdení skeptikov je pravdou. Televízia posilnila v distribúcii, je všade prostredníctvom moderných zariadení a internetu. Prieskumy ukazujú, že televíziu ľudia "konzumujú" viac ako predtým. Keďže má digitálny marketing problémy (napr. bannerová slepota, boti, ad frau), tak prišli nové trendy: obsahový marketing, video, streamované video a natívna reklama. To všetko je predsa televízia! Pokúsime sa vyvrátiť niekoľko mýtov, ktoré existujú na adresu televízie a internetu.

Najnovšie blogy

Image in photogallery
Televízia Úvod do teleshoppingu (1750)
17.5.2017 07:57 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2062)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Paleta obsahového partnerstva v televízií (2208)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Marketing a trendy 9 trendov v kontent marketingu (1709)
3.5.2017 07:34 | Regiontvnet


Image in photogallery
Úvod do televízneho sponzorstva (2430)
3.5.2017 07:25 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (1973)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Marketing a trendy Inbount marketing reaguje na selektivitu a spotrebu médií (438)
22.4.2017 19:05 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do spotovej reklamy (1554)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Regionálna TV + Médiá Objavte regionálnu TV pre svoju efektívnu kampaň (2892)
19.4.2017 19:03 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Ako začať s teleshoppingom? (1828)
17.4.2017 07:53 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Prečo je TV taká úspešná? Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2555)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2505)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2246)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2395)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet

Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Možnosti regionálneho plánovania TV (3517)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2253)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie a nákup televízie Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2666)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Regionálna TV + Médiá Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie (7583)
22.11.2016 18:00 | METRO DNES

Image in photogallery
Regionálna TV + Médiá Načo sú nám regionálne média? - II.časť (5196)
27.6.2016 13:26 | TVBA

Image in photogallery
Regionálna TV + Médiá Načo sú nám regionálne média? (5912)
27.5.2016 13:52 | TVBA


Image in photogallery
Marketing a trendy Čo v praxi znamená inbount - prichádzajúci marketing? (1878)
18.5.2016 07:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Ako má vyzerať účinný teleshoppingový spot?  (1808)
17.5.2016 07:59 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia Marketingový fenomén teleshopping stále boduje (1251)
16.5.2016 18:59 | TVBA

Image in photogallery
Ako používať televíziu Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2042)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová



<<1234 >>

Objavte silu televíznej reklamy »

 




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam