logo
Nákupný košík

 



Komerčná spolupráca
Blog
HLAVNÉ MENU

Blog

Ste na stránke blogov s jedinečným obsahom.
Televízia mala odjakživa top pozíciu a správa reklamných kampaní sa realizovala iba medzi vysielateľmi a niekoľkými agentúrami. Zistite, prečo je televízia taká úspešná. Dnes, vďaka regionálnym vysielateľom, si tento luxus môže dovoliť skoro každý.


S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa blogov o marketingu, ktoré sa pohybujú výlučne v online prostredí. Niektorí "digitálni marketéri" na FB zavádzajú, že účinná reklama je iba v online prostredí, a že televízia je out.

S tým nastúpili aj rôzne, ničím nepodložené fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Voči tomu sa musíme ohradiť.
Na na internete sa sleduje obsah tradičnej televízie, len maličké percento mileniánov sleduje videá na youtube.

Televízia má redakčne spracovaný vieryhodný obsah, sledovateľov na internete a okrem toho aj pravidelných divákov v lineárnych sieťach.

Opak tvrdení skeptikov je pravdou. Televízia posilnila v distribúcii, je všade prostredníctvom moderných zariadení a internetu. Prieskumy ukazujú, že televíziu ľudia "konzumujú" viac ako predtým. Keďže má digitálny marketing problémy (napr. bannerová slepota, boti, ad frau), tak prišli nové trendy: obsahový marketing, video, streamované video a natívna reklama. To všetko je predsa televízia! Pokúsime sa vyvrátiť niekoľko mýtov, ktoré existujú na adresu televízie a internetu.




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam