Objavte silu TV reklamy

Žiadne médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média, ako takého, automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval. 


Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času.
Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu.

Ako ľudia sledujú televíziu?
Pohodlie, odpočinok a potreba byť informovaný sú dôležité a takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách. Staršie publikum potrebuje byť v kontakte prostredníctvom klasickej TV, kým mladšie publikum, z istých dôvodov a do istej miery, sleduje aj online video. Ale o nákupoch rozhoduje "staršie" publikum nad 36 rokov.

 


PREČO VZNIKOL TENTO BLOG?

S rastom fenoménu sociálnych sietí sa objavilo množstvo blogov o marketingu, ale tie sa pohybujú výlučne v online prostredí. Šíria sa fámy, že klasická televízia mŕtva, že ju už nikto nesleduje a podobné nezmysly. Tento blog vyplňuje prázdne miesto v komunikácií a zároveň búra nepravdivé mýty na tému tradičných médií.

Prečo televízia?

 


Reklama Produkcia Blog


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam