logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Blog

Ste na stránke blogov s jedinečným obsahom.
S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa blogov o marketingu, ale tie sa pohybujú výlučne v online prostredí. Niektorí digitálni marketéri zavádzajú, alebo z nevedomosti tvrdia, že klasická televízia mŕtva, že ju nikto nesleduje a podobné nezmysly. Pritom práve digitálny marketing problémy (napr. bannerová slepota, boti, ad frau), tak prišli nové trendy, podobajúce sa televízií: obsahový marketing, video, streamované video a natívna reklama.


Ukážeme vám:

  • Video, sledované cez internet je obsah tradičnej televízie, iba nízke percento mileniánov sleduje videá na youtube. Televízia je sledovaná stále viac.
  • Opak tvrdení skeptikov je pravdou. Televízia posilnila v distribúcii, je všade prostredníctvom moderných zariadení. divákov v lineárnych sieťach aj divákov online.
  • Televízna reklama je najefektívnejšou formou reklamy, je najdôveryhodnejšia, najúčinnejšia, televízia je skrátka neporaziteľná. 
  • Množstvo ďalších výhod, a o tom ako s televíziou narábať, sa dozviete prečítaním blogov.
Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam