Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá

4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo:

 

Televízia je najefektívnejším médiom

Konkrétne zistenia odhaľujú vplyv televízie.

 

Video on demand zvyšuje efektivitu televízie

Jedným z dôvodov, prečo sa televízia stáva účinnejšou, je že čoraz viac je podporovaná formátmi videom na požiadanie a to vysielateľom VoD a online videom.
BVoD môže zvýšiť efektivitu televízie o tretinu, zatiaľ čo ďalšie on-line video zvyšuje svoju výkonnosť.  Ale výkon spočíva v kombinácii formátov na požiadanie s 54% zdvihnutím pri veľmi veľkých obchodných efektoch, keď sa v spojení s televíziou používa aj BVoD a online video. Táto kombinácia umožňuje ľuďom ponoriť sa do televízneho obsahu.

 


Pri interpretácii vyššie uvedeného grafu je treba povedať, že kampane kombinujúce televíziu (vrátane VOD) a online video prispievajú k väčšiemu počtu veľkých biznis efektov. Ale bolo by nesprávne vyvodiť záver, že online videokampane iba na webe prináša 78% z objemu zisku televízie alebo že kombinácia televízie a online videa je takmer dvakrát tak silná ako televízia samotná.

Keď premýšľate nad obrovským rozdielom v rozsahu ponúkanom televíznym a on-line videom, ako to dokazujú údaje IPA Touchpoints a vlastná analýza videoreklamy Thinkbox , môžete rýchlo vidieť, že objem veľkých podnikateľských efektov (napríklad celkový zisk alebo podiel na trhu) televízie v porovnaní s videom online bude veľmi odlišná.

Zhrnutie

Ako správca značiek je našou zodpovednosťou vidieť väčší obraz. Zatiaľ čo sa zameranie na krátkodobé marketingové aktivačné činnosti je dôležité vzhľadom na prevalenciu online kanálov a súvisiace údaje, ktoré tieto kanály prinášajú, musíme zabezpečiť, aby to nebolo na úkor budovania značky.
Znepokojujúce, údaje naznačujú, že sme teraz ďaleko za optimálnou úrovňou aktivácie. To všetko naznačuje dobrú správu pre masmédiá, ale najmä pre televíziu.
Televízia je najefektívnejším mediálnym kanálom a môže nielen zvládnuť emocionálne spojenie, ktoré je potrebné na rozširovanie značiek, ale aj na objem.

Prečítajte si aj:

Efektívnosť marketingu v digitálnej sfére
 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  11/30 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam