TV je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom

3.4.2017 17:15 | TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne.

Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

 

3.12.2017 sme objavili článok na túto tému, ktorej autorom je Asociácia komerčných televízií ČR:
https://medialne.etrend.sk/televizia-tlacove-spravy/preco-je-televizia-stale-najefektivnejsou-formou-reklamy-na-svete.html


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  18/30 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam