logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Možnosti regionálneho plánovania TV

5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

 Existuje niekoľko dôvodov, prečo kupovať televíziu môžeme aj na regionálnom základe. Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtovým prekvapením. Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum.

Regiontvnet je subjekt, ktorý umožňuje inzerentom zacieliť na spotrebiteľov na národnej - makro, regionálnej a mikroregionálnej úrovni. Jednou z najväčších výhod je ich regionálna flexibilita.

Ponúka alternatívu, nie iba náhradu klasickej kampane v národnej TV.

  • Celoplošná kampaň – oslovíme veľký počet TV tak, aby bol územný zásah v maximálnej možnej miere.
  • Sériová kampaň jednotlivé lokality usporiadané za sebou v čase. Výhodou je porovnanie úspešnosti v jednotlivých lokalitách. Úspech je závislý od produktu, zloženia obyvateľstva a kúpyschopnosti obyvateľstva jednotlivého regiónu.
  • Paralelná kampaň jednotlivé lokality usporiadané vedľa seba v rovnakom čase. Vhodné pre akcie, výpredaje a časovo obmedzené kampane.

 

Možnosti spolupráce

1. Reklama

RegionTVnet realizuje všetky formy reklamy, ktoré sú známe z národnej televízie:

  • klasická komerčná mediálna komunikácia ( reklamný spot, telenákup, sponzoring)
  • PR príspevky (reportáž, rozhovor, oznam)
  • kompletný biznis televízny program na mieru (AFP)
  • reklama na internete (banner, PR článok)

2. Celoplošná informačná kampaň v regiónoch

Regionálna TV je pre ľudí dôveryhodnejšia ako bulvárne média .Občan niekde hľadá zábavu, inde užitočné informácie. Regionálna TV je veľmi vhodná  na realizáciu kampane vo verejnom záujme. 

3. Politická kampaň

Regionálna TV je priam ideálna pre politickú kampaň.

  • Regionálna TV pôsobí na rozvoj regiónu
  • Aktivizuje občana v jeho účasti na správe verejných vecí
    Pestuje lokálnu a regionálnu identitu.
  • Lokálne média významne prispievajú k demokratizácii

Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov.
K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc, ktoré môžu  poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie  – napríklad vo volebnej kampani. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do  kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.

 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 1/24 >> nasledujúci


Image in photogallery
Na Slovensku je najvyššie riziko (71%) politickej kontroly v miestných médiach, píše monitoring z Bruselu (2760)
9.8.2018 10:43 | Mária Urlandová - RegionTVnet

Image in photogallery
Aká je verejná politika v oblasti regionálnej TV v zahraničí? (1936)
31.7.2018 11:24 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Z histórie regionálneho vysielania na Slovensku (826)
31.7.2018 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Regionálna TV - ako od macochy (1984)
31.7.2018 10:58 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ohrozujú sociálne siete slobodu médií ? (3663)
18.7.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery
Prehľad lokálnych a regionálnych staníc 2019 (810)
20.6.2018 22:51 | RegionTVnet

Image in photogallery
Budaj, Farkašovský, Chudinová: Regionálne médiá majú nezastupiteľnú úlohu, ale majú aj dostatočnú podporu?  (3590)
8.6.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery
EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci (1866)
9.5.2018 23:37 | TV Bratislava


Image in photogallery
Leško, Šipoš: Sú médiá u nás dôveryhodné? Čo zmenili sociálne médiá? (3654)
2.5.2018 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery
Prečo nie sú regionálne televízie v peoplemetroch?  (6200)
3.3.2018 17:07 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čísla nepustia: RTVS a regionálne TV (3547)
30.1.2018 17:49 | Peter Hlucháň,mediálny analytik

Image in photogallery
Sme lapení v sociálnej sieti? (5581)
12.1.2018 17:00 | Eva Sládková


Image in photogallery
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie (13944)
5.12.2017 14:27 | Mária Urlandová, prednáška

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3990)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie (9287)
22.11.2016 18:00 | METRO DNES

Image in photogallery
Načo sú nám regionálne média? - II.časť (6195)
27.6.2016 13:26 | TVBA


Image in photogallery
Načo sú nám regionálne média? (6959)
27.5.2016 13:52 | TVBA

Image in photogallery
Regionálne TV nie sú súčasťou veľkých národných prieskumov v SR (2274)
13.5.2016 13:53 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prípad TVBA vs Magistrát neunikol pozornosti CMM pri EÚ (2634)
27.4.2016 08:20 | Mária Urlandová - RegionTVnet

Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli (6720)
21.7.2015 14:12 | TVBA


Image in photogallery
Aspekty lokálnej televízie (1749)
10.6.2012 17:25 | TVBA

Image in photogallery
Lokálne média významne prispevajú k demokratizácii (1442)
10.6.2012 17:08 | Xénia Dvorinová DP



Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam