logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Prečo by ste mali inzerovať v regionálnej TV

27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Televízia je stále najefektívnejším spôsobom komunikácie s masovým publikom. Je nevyhnutná pre budovanie značky.  Vedia to najväčšie svetové značky, globálni hráči v online a preto väčšinu rozpočtu na reklamu investujú do televízie.

Tradičná televízia je úspešná viac ako kedykoľvek predtým.

  • Ľudia pozerajú televíziu viac ako predtým, je najobľúbenejšia forma videa.
  • Reklama v televízií je najdôveryhodnejšia zo všetkých reklamných formátov.
  • Televízia multiplikuje úspech pre ostatné typy  v mediamixe. Vyvoláva reakciu prostredníctvom online kanálov.
  • O TV reklame sa hovorí a ľudia si ju pamätajú. Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt.
     

Prečo regionálna televízia?
Pretože spĺňa sen každého média - teší sa vernosti a záujmu divákov.
To je jasný úspech!

Regionálne informácie sú na prvom mieste. Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedi
nečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Prieskumy dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

Čo tým získate?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Trhoví inzerenti tak môžu eliminovať reklamné plytvanie.
  • Optimalizujete rozpočet
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
    Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 1/22 >> nasledujúci


Image in photogallery
Prečo by ste mali inzerovať v regionálnej TV
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, ...

Image in photogallery
Ste si istí že vaše údaje nie sú zneužívané na sociálnych sieťach?
3.10.2018 17:00 | Sandra Vychlopenová
Sociálne siete, pripojenie cez wifi, úložiská na internete, – sú našou dennou ...

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu ...

Image in photogallery
Prehľad lokálnych a regionálnych staníc 2019
20.6.2018 22:51 | RegionTVnet
Najväčšia televízia je TV Bratislava (2500 minút/mesačne obsahu), ďalej TV ...


Image in photogallery
Leško, Šipoš: Sú médiá u nás dôveryhodné? Čo zmenili sociálne médiá?
2.5.2018 17:00 | Jozef Hübel
Denne na nás chrlia množstvo informácií. Denne ich sledujeme, čítame, počúvame, ...

Image in photogallery
Sme lapení v sociálnej sieti?
12.1.2018 17:00 | Eva Sládková
Sociálne siete sú bezpochyby fenoménom. Otázkou ale je, aký je ich skutočný ...

Image in photogallery
Ohrozujú sociálne siete slobodu médií ?
18.7.2018 17:00 | Jozef Hübel
Turzonovová, Chudinová, Ihnátová. Čo je aktuálne dnes? To, čo si ľudia zdieľajú ...

Image in photogallery
Prípad TVBA vs Magistrát neunikol pozornosti CMM pri EÚ
27.4.2016 08:20 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Finančná závislosť miestnych médií na mestských samosprávach je zjavná nielen ...


Image in photogallery
Na Slovensku je najvyššie riziko (71%) politickej kontroly v miestných médiach, píše monitoring z Bruselu
9.8.2018 10:43 | Mária Urlandová - RegionTVnet
Podľa monitoringu médií, ktorý každý rok realizuje Centrum pre monitorig, ...

Image in photogallery
Načo sú nám regionálne média? - II.časť
27.6.2016 13:26 | TVBA
Žijeme v elektronickej dobe. S trochou zveličenia môžeme povedať, že o udalosti ...

Image in photogallery
Načo sú nám regionálne média?
27.5.2016 13:52 | TVBA
Slovensko potrebuje nový mediálny zákon. Taký, ktorý by reflektoval súčasný ...

Image in photogallery
Budaj, Farkašovský, Chudinová: Regionálne médiá majú nezastupiteľnú úlohu, ale majú aj dostatočnú podporu?
8.6.2018 17:00 | Jozef Hübel
Občanov zaujíma všetko podstatné, čo sa deje v ich okolí, čo vplýva na kvalitu ...


Image in photogallery
Prečo nie sú regionálne televízie v peoplemetroch?
3.3.2018 17:07 | Mária Urlandová
Túto otázku nám dávajú neustále. Ak to urobia laici, dá sa pochopiť, ale ...

Image in photogallery
Regionálne TV nie sú súčasťou veľkých národných prieskumov v SR
13.5.2016 13:53 | Regiontvnet
MML-TGI je najrozsiahlejšia štúdia o spotrebe viac ako 300 druhov výrobkov a ...

Image in photogallery
Z histórie regionálneho vysielania na Slovensku
31.7.2018 11:17 | Mária Urlandová
História regionálneho a lokálneho vysielania ( v ďalšom v skratke LRBTV) na ...

Image in photogallery
Regionálna TV - ako od macochy
31.7.2018 10:58 | Mária Urlandová
Od regionálnej TV sa očakáva, že budú poskytovať regionálny program, služby ...


Image in photogallery
Aká je verejná politika v oblasti regionálnej TV v zahraničí?
31.7.2018 11:24 | Mária Urlandová
Trvalou udržateľnosťou regionálneho vysielania sa zaoberajú na úrovni vlády, ...

Image in photogallery
EÚ musí aktívnejšie chrániť pluralitu médií, tvrdia poslanci
9.5.2018 23:37 | TV Bratislava
Minulý týždeň média dostali správu s názvom: „EÚ musí aktívnejšie chrániť ...

Image in photogallery
Regionálne médiá plnia verejnoprávne funkcie
22.11.2016 18:00 | METRO DNES
Regionálne médiá sú veľmi potrebné! Plnia verejnoprávne funkcie. Ponúkajú ...

Image in photogallery
Čísla nepustia: RTVS a regionálne TV
30.1.2018 17:49 | Peter Hlucháň,mediálny analytik
Téma koncesionárskych poplatkov je vďaka SNS opäť aktuálna.V rôznych elektronických ...


Image in photogallery
Čo ste o regionálnej televízii nevedeli
21.7.2015 14:12 | TVBA
Ak sa Vám dostal do rúk exkluzivny časopis Guest z leta 2015, mohli ste si všimnúť, ...

Image in photogallery
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie
5.12.2017 14:27 | Mária Urlandová, prednáška
Lokálne a regionálne televízie zachytávajú všetky oblasti spoločenského života, ...





Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam