logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Ako sa dostať do TV

 Pre záujemcov, ktorí chcú urobiť prvý krok k televíznej reklame sme vytvorili túto časť webovej stránky, ktorá vás bude sprevádzať všetkými týmito témami: plánovanie a nákup televízie a rozpočet.
V rámci týchto stránok nájdete veľa užitočných rád o tom, ako dostať značku do televízie bez ohľadu na váš rozpočet.

Mnoho malých podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom získavali dopyt zákazníkov prostredníctvom plateného vyhľadávania a reklamy na Facebooku, začínajú dosahovať strop objemu, v ktorom je už ťažké generovať prírastok - dosiahli saturačný bod.

 


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam