logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

2. Vyberte partnera, s ktorým chcete pracovať

5.1.2020 13:00 | RegionTVnet

 Pri prvom uvedení do televíznej kampane by sme vám odporúčali vybrať si partnera, s ktorým chcete pracovať. Určite to môžete urobiť sami a jednať priamo s vysielateľmi, ale spoluprácu s agentúrnym partnerom vám môže poskytnúť cennú pomoc.

Mediálna (reklamná) agentúra

Mala by mať:

  • Hĺbkové znalosti o tom, ako funguje plánovanie a nákup televízie a najúčinnejšie spôsoby oslovenia cieľového publika   
  • Prístup k údajom (meranie sledovania televízie) a systémy na analýzu údajov, napr. najlepšie konverzné programy pre vaše cieľové publikum
  • Dlhodobé pracovné vzťahy s vysielateľmi a odborné znalosti pri rokovaniach o dohodách
  • Pochopenie toho, čo môže každý vysielateľ ponúknuť a ktoré by mohlo prospieť vašej značke
  • Technické špecifikácie a požiadavky

Inzerenti si najčastejšie vyberú mediálnu agentúru, ktorá naplánuje a kúpi médiá, a kreatívnu agentúru, ktorá príde so správnou stratégiou a produkuje reklamy, aj keď existujú aj agentúry, ktoré vykonávajú obidve činnosti.

V SR zrejme neexistujú zoznamy mediálnych agentúr, ale médiá nakupuje veľa agentúr, zoznam vám pripravíme v krátkom čase.

Priame oslovenie vysielateľa

Ak sa rozhodnete rokovať priamo s vysielateľmi, nájdete oddaných ľudí, ktorí vám môžu v tomto procese pomôcť. Títo ľudia sú pripravení pomôcť novým televíznym inzerentom na každom kroku, počnúc úvodnou krátkou konzultáciou až po rezerváciu miest pre vás.

Výhodou priameho zadania môže byť cena. Vysielatelia nemajú dôvod nových partnerov znevýhodňovať - práve naopak.
Podrobnosti o tom, s kým máte hovoriť, nájdete tu, po spracovaní.

Regionálna televízia

V prípade záujmu o spoluprácu na regionálnom základe, taktiež môžete komunikovať s každou priamo, alebo cez RegionTVnet. 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam