Ako fázovať televíznu kampaň?

1.4.2016 10:25 | TVBA

Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" alebo "flighting", ako aj o "poklese". To určuje, ako kupujete TVR počas týždňov v roku, a tiež váhu hodnotení, ktoré kupujete.

V plánoch televízneho vysielania existujú tri široké tvary kampaní: výbuch, kvapkanie a pulzovanie.

 

planning_buying_tv_how_to_phase

 

Výbuch - vyhorenie

Znamená veľkú váhu reklamy v krátkom čase. Používa sa, ak sa chcete rýchlo dostať k veľkému počtu ľudí. Ak ste kupovali 400 ratingov, reklamný výpadok by bol pravdepodobne 100 TVR za týždeň počas 4 týždňov.

Stratégia "burstov" sa často využíva pri nových produktoch a sezónnych značkách.

Kvapkanie

Toto je najjednoduchší typ reklamy v dlhšom časovom rámci. Tento typ sa môže použiť vtedy, keď chcete, aby vaša kampaň mala pomalé horenie a budovala sa pomaly. To tiež znamená, že budete na vzduchu dlhšie. Ak ste kúpili 400 hodnotení, kampaň na odkvapkávanie by s najväčšou pravdepodobnosťou predstavovala 50 TVR týždenne v priebehu 8 týždňov.

Stratégia odkvapkávania je účinná pre kategórie nízkeho záujmu, ako napríklad poistenie.

V nižšie uvedenom príklade spoločnosť 4U Lawyers prijala stratégiu "vždy na" kvapkanie, ktorá prebieha medzi 50 - 110 TVR za týždeň, ale bola každý týždeň v roku. Môžu to robiť, pretože na ich značku neexistuje sezónnosť a ide o veľmi nízku kategóriu záujmov, ktorá je relevantná iba pre ľudí, ktorí sú na trhu a potrebujú túto službu. Táto stratégia zaisťuje konzistentnú prítomnosť, ktorá zabezpečí, že sú vždy tam, aby "aktivovali" spotrebiteľov, keď prídu na trh.

how_to_phase_tv_campaign_slide3

 

Pulzovanie

Ľudia majú vynikajúcu schopnosť pamätať si televíznu reklamu. Preto ak sú peniaze obmedzené a chcete byť čo najdlhšie, môžete sa rozhodnúť pre pulznú kampaň. To znamená reklamný týždeň - nereklamný týždeň. Ak ste kúpili 400 hodnotení, pulzná kampaň by bola pravdepodobne okolo 100 TVR každý druhý týždeň približne 8 týždňov.

Je tiež potrebné zistiť, koľko cieľových skupín musí vidieť reklamu a ako často. To bude znamenať určenie pokrytia a frekvencie.




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  21/32 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam