logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Ako otestovať TV reklamu

22.12.2019 01:29 | RegionTVnet

Tak ako pri všetkých obchodných rozhodnutiach, aj televízna reklama, po prvýkrát, bude obsahovať prvok neistoty a potenciálneho rizika. Jedným z najlepších spôsobov, ako to zvládnuť, je spustiť televízny test.

Prečo je testovanie dôležité

Stresové testovanie infraštruktúry vašej firmy - Thinkbox má množstvo výskumov, ktoré preukazujú schopnosť televízie riadiť reakciu. Aj keď je to očividný prínos pre podnikanie, s jeho výzvami môže prísť ďalšia reakcia. Ak nie ste pripravení na zvýšenie dopytu, môžu sa vyskytnúť problémy, ako je výkonnosť webových stránok a problémy s dodávkou. To následne vytvorí možný negatívny dojem pre potenciálnych zákazníkov.

Tvorivé vystúpenie
Vytváranie pôsobivej a efektívnej kreatívy môže byť náročné a nie vždy je možné získať to správne hneď. Testovanie vašej televíznej aktivity poskytuje príležitosť na kreatívne zmeny.

Optimalizácia mediálneho mixu
Pomocou testu môžete zistiť, že niektoré prvky vašej činnosti fungujú lepšie ako ostatné (kanál, program, denná časť, deň v týždni atď.). Získate tak príležitosť na optimalizáciu.

Riadenie investícií
Testovanie vyžaduje menej nákladného záväzku a poznatky môžu ponúknuť príležitosť na optimalizáciu mediálneho plánovania alebo na vykonanie kreatívnych zmien.

Spôsoby, ako otestovať televíziu

Video On Demand (VOD)
S postupujúcou technológiou sa mení aj spôsob, akým konzumujeme náš televízny obsah. Rastúce percento v SR využíva služby spoločnosti VOD ( videoportál) na sledovanie svojich obľúbených relácií. To znamená, že skúsenosť s VOD sa stáva čoraz viac životaschopným spôsobom na testovanie televíznej aktivity.

Regionálne testovanie
Televízna reklama nemusí byť s veľkým rozpočtom a národnou kampaňou. K dispozícii je tiež veľa rôznych regionálnych možností a tieto možnosti prirodzene otvárajú dvere inzerentom s lokalizovanou spádovou oblasťou, ale tiež poskytujú dobrú príležitosť na testovanie.

Začnite s malými nákladmi a stavajte - pri nízkych rozpočtoch je optimálna stratégia „burst“ a prioritné týždne vysielané televíznou kampaňou by mali byť založené na sezónnych špičkách a nižších televíznych nákladoch. Keď sa rozpočet zvyšuje, je lepšie posunúť sa smerom k stratégii kontinuity a pridať ďalšie týždne televízie, aby nedošlo k zníženiu návratnosti.

Začnite s malým budgetom a budujte:

 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam