logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Koľko stojí teleshopping?

26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Telenákup si v televízií, ako zadávateľ, môžete objednať priamo. Telenákup väčšinou nejde cez mediálne agentúry - to je výhoda pre menšie reklamné a PR agentúry, že ho môžu aj oni klientom ponúkať bez platenia provízie mediálnej agentúre.

V minulosti sa dalo dohodnúť s televíziou aj na platbe v podobe provízie z predaja výrobkov cez TV obrazovku, ale dnes už majú všetci pevné ceny za vysielací čas.

Ceny sú veľmi priateľské a televízni vysielatelia sú ochotní dať výrazné zľavy. Teleshoppingového času majú všetci dosť. ( Klienti na Slovensku touto formou predaja pohŕdajú na vlastnú škodu tento priestor prenechávajú známym zahraničným teleshoppingovým spoločnostiam akou je naprídlad Mediashop, WS teleshopping, Studio Moderna atď).

Veľkou výhodou je cena: vysielací čas pre telenákup je omnoho lacnejší ako vysielací čas pre reklamný spot, objednávkou telenákupu vlastne získate veľký objem vysielacieho času za zlomok ceny vysielania spotov. Dokonca môžete trošku špekulovať: objednáte si telenákup, spropagujete produkt za cenu telenákupu, pri veľkom objeme minút, a potom produkt budete predávať cez e-shop, alebo v kamennej predajni, pretože ľudia si zamätajú značku.

Nepodceňujte regionálne stanice, práve naopak. Tie majú správne publikum: malé mestá, starší ľudia, tí čo majú dosť času sledovať televíziu. Okrem toho si dohodnete zaujímavejšie ceny. Produkt sa najlepšie otestujte na malej stanici.
Kamenná predajňa vás stojí veľké financie - pri telenákupu platíte iba výrobu spotu a vysielací čas, a sklad niekde na dedine. A keď nepredáva jeden produkt, ľahko ho vymeníte za druhý.

Ako naplánovať vysielanie?

Čím viac vysielacieho času, tým lepšie. Telenákup sa objednáva vo veľkom. Využite zľavy, ktoré ponúkajú televízie, hoci aj v menej sledovaných časoch. Istá skupina obyvateľov sleduje všetko.
Ľudia si produkt budú spájať s príbehom zo spotu. Nakoniec podľahnú čaru televízie a kúpia. Spomeňte si na niektoré produkty - spoty bežia v televízií celé roky. Keby sa produkt nepredával, spot by už stiahli z obehu.

Ak máte vo vysielaní viac spotov, sledujte v ktorých časoch sa ktoré produkty najlepšie predávajú. Podľa toho nasadzujete spoty podľa dĺžky a úspechu pri predaji. Vplyv má aj sezónnosť. Majstri v teleshoppingu sa tešia zlému počasiu a zime v januári - v ten čas sa najlepšie predáva, ľudia sedia pri televízoroch.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


 

Image in photogallery
Ako používať televíziu Štúdia: Televízna reklama vedie k rastu malých podnikov (1422)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2233)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Paleta obsahového partnerstva v televízií (2388)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2169)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do spotovej reklamy (1731)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2225)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Typy umiestnenia produktu (2472)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2437)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do Video on demand (2527)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Kto sú vysielatelia VOD (2750)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Prehľad obsahových partnerstiev (2124)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2835)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet


Image in photogallery
Ako používať televíziu Koľko stojí teleshopping? (1981)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3842)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam