logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň

27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedi
nečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Prieskumy dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

 

Čo tým získate?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Trhoví inzerenti tak môžu eliminovať reklamné plytvanie.
  • Optimalizujete rozpočet
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
    Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


 

Image in photogallery
Ako používať televíziu Štúdia: Televízna reklama vedie k rastu malých podnikov (1422)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2233)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Paleta obsahového partnerstva v televízií (2387)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2168)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do spotovej reklamy (1731)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2225)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Typy umiestnenia produktu (2472)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2437)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do Video on demand (2527)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Kto sú vysielatelia VOD (2750)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Prehľad obsahových partnerstiev (2124)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2835)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet


Image in photogallery
Ako používať televíziu Koľko stojí teleshopping? (1980)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3842)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam