logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Paleta obsahového partnerstva v televízií

4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Je veľa možností pre značky prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu. Bez ohľadu na to, či sa používajú samostatne alebo spoločne, prinášajú pre značky viacero výhod. Existuje svet efektívnych spôsobov, miesta, kde značky môžu spolupracovať s vysielateľmi, aby ich priviedli ešte bližšie k televíznemu obsahu, ktorý sa ľudia chcú pozerať:

  • Sponzorstvo
  • Programy financované inzerentom
  • Advertorial
  • Interaktívny obsah
  • Súťaže a propagačné akcie
  • Televízne značkové udalosti
  • Umiestnenie výrobku
  • Kontextová reklama

Sú rôzne typy partnerstva s obsahom

V rámci programu

Sponzorstvo televízneho vysielania je veľmi všestranná forma partnerského obsahu. Značky môžu sponzorovať jeden program, segment v rámci programu, určitý žáner programov alebo celý kanál. Sponzorstvo prináša slávu a povedomie a umožňuje značkám požičiavať si hodnoty z obsahu, s ktorým sú spojené.

Paleta partnerstiev je emitovanáAk značka nemôže nájsť správny program pre sponzorovanie, môže si vytvoriť program seba. Toto sa nazýva program financovaný inzerentom alebo program AFP. Výhody programov financovaných inzerentom sú zvýšené majetkové práva na program, čo môže priniesť medzinárodné možnosti formátu a lepšie príležitosti na umiestnenie produktov. AFP a umiestňovanie produktov často veľmi prirodzene idú ruka v ruke, napríklad môže byť otvorená udalosť, ktorá je sponzorovaná značkou. To môže dať značke legitímnu expozíciu v rámci samotného programu.

 

Priamo v programe

Partnerská paleta emmerdale mccainUmiestňovanie produktov môže spôsobiť, že výrobok je inšpiračný (ako boli Bondove hodinky), oboznámiť divákov s novým alebo nezvyčajným produktom alebo normalizovať značku, aby sa ukázali ako súčasť každodenného života. Môže mať rôzne formy vrátane hudobnej stopy alebo človeka - predstaviteľa značky. Produkty môžu byť umiestnené už do existujúcej show.

Podľa prísnych pravidiel musia byť umiestnenia editoriálne odôvodnené a nesmú dostať neprimeranú pozornosť. Niektoré televízne žánre - novinky, aktuálne udalosti, poradenstvo pre spotrebiteľov a detské a náboženské programy - nemôžu byť sponzorované, tak ako ani niektoré kategórie výrobkov: tabakové výrobky, alkohol, lieky, podľa existujúcich predpisov.

Značky môžu tiež spolupracovať s vysielateľmi pri vytváraní kontextovej reklamy, v ktorej sa kreatíva reklamy odráža alebo spája s dejmi v programe.
Aj značky môžu vytvárať reklamy, ktoré prijímajú charakteristiky programov (hoci sú jasne označené ako reklama) a ktoré by mali byť v ideálnom prípade vysielané a propagované, ako keby boli programy.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam