AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne

7.6.2010 15:20 | Regiontvnet

AFP ponúkajú značke príležitosť rozvinúť silnejší a zmysluplnejší vzťah s obsahom, ktorý ich diváci milujú. Dáva im tiež väčšiu kreatívnu kontrolu, ako by dostali pri jednoduchom sponzoringu. Ľudia stále milujú televíziu a sledujú veľa z toho, dokonca aj s rastúcou konkurenciou z digitálnych médií. Avšak s rýchlo sa rozširujúcim výberom kanálov as alternatívami, ako sú YouTube, ShowMax a Netflix, sa mení spôsob, akým diváci konzumujú televízny obsah. Značky sa musia pozerať za hranice tradičného 30-sekundového reklamného spotu, aby našli spôsob, ako inšpirovať spotrebiteľov a ovplyvniť ich správanie.

Bezproblémová integrácia

AFP označuje televízne programy, ktoré značka tvorí priamo prostredníctvom svojej finančnej podpory, kreatívneho vstupu a marketingových zdrojov. Úloha značky pri vytváraní obsahu je neoddeliteľnou súčasťou - na rozdiel od sponzorstva, v ktorej sa značka jednoducho zaplatí, že sa spája s obsahom, ktorý nevlastní alebo nemá úlohu pri remeselnej tvorbe.

Atrakciou zapojiť sa do televízneho programu na tejto úrovni je, že značka môže byť správcom obsahu a dokonca vlastniť duševné vlastníctvo. AFP sú presvedčivým spôsobom, ako povedať dôveryhodné príbehy týkajúce sa značky. Značka môže prispôsobiť obsah svojim vlastným marketingovým potrebám, zatiaľ čo vlastní programovací priestor s vylúčením konkurentov.

Sila AFP je, že umožňuje značke vytvoriť celý rad spôsobov, ako povedať svoj príbeh. Značkový obsah môže byť vytvorený pre multiplatformové vysielanie so zdieľaním v sociálnych médiách, ktoré mu dávajú život za počiatočný skríning. Skutočne inteligentné značky zabezpečujú, že AFP pracujú koordinovaním svojich marketingových aktivít v rámci 360-stupňovej kampane, ktorá zahŕňa rozhlas, tlač, aktiváciu v obchode, digitálne a sociálne médiá.

Sociálne aspekty

AFP nie sú nevyhnutne rýchle alebo jednoduché. Značky musia byť hlboko zapojené do vývoja - od konceptualizácie až po vykonanie - a majú skutočné vedomosti o svojom cieľovom trhu a svete, v ktorom žijú jeho spotrebitelia.

Na zabezpečenie návratnosti investícií musia byť značky tiež ochotné vytvoriť značkový obsah základným kameňom širšej integrovanej marketingovej kampane. A oni musia byť pripravení stavať program v priebehu niekoľkých ročných období.

Najúspešnejšie príklady AFP sú zamerané skôr na potreby diváka než na predaj produktu. Pick's ' Food for Living ' je nedávna kampaň AFP, ktorú Mediamark pomohol zostaviť. Značka spustila novú stravu pre diabetikov a chcela vytvoriť povedomie o produkte a mesiac Diabetes v novembri.

Mediamark a Pick n Pay spoločne konceptualizovali sériu desiatich minútových vystúpení na vysielanie na Glow TV. Cieľom bolo preukázať, ako premeniť typické indické jedlá do kuchyne šetrnej voči cukrovke av tomto procese priniesť prevádzku v obchode. Kampaň prebehla prostredníctvom sociálnych médií. Kniha receptov bola vytvorená na prevzatie a séria bola podporovaná aj vonku a rozhlasom.

Obsah bude mať vždy korunu, takže AFP sú všetko o vzrušujúcom a zábavnom publiku. Značky, ktoré chcú hrať v tomto priestore, potrebujú porozumieť umeniu rozprávania, aby sa zaoberali záujmom zdatných spotrebiteľov.

Mediamark MD, Talib Sadik, hovorí: "Vidíme, že agentúry AFP zohrávajú cennú úlohu v integrovaných mediálnych a marketingových stratégiách, keďže značky hľadajú nové spôsoby, ako vyniknúť z davu. Umožňujú značkám prelomiť marketingový neporiadok a osloviť spotrebiteľov so zapájajúcim obsahom, ktorý ich baví a informuje, pridávajúc hodnotu svojmu životu. "

Zaheera Mahomed je manažér obsahu značky pre televíziu v Mediamark


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  6/16 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam