logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Typy umiestnenia produktu

10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Existuje mnoho spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľný produkt, ale nepoužitý, nepoužité, spomenuté, kontextové alebo dokonca neznačkované.

Fyzické alebo virtuálne umiestnenie

Výrobky môžu byť fyzicky umiestnené, integrované alebo iba spomenuté v relácií. Obsah a značka sú do značnej miery spojené všade, kde sa program následne vysiela alebo streamuje.

Alternatívnym prístupom je virtuálne umiestnenie, digitálne umiestnenie produktov do už existujúceho mediálneho obsahu. To umožňuje, aby jedna položka obsahu bola prepojená s rôznymi značkami na rôznych územiach v rôznych časoch, lebo umožňuje umiestnenie produktu až po výrobe programu.

Obe prístupy majú svoje výhody a môžu byť použité súčasne

1. Produkt použitý na obrazovke

Samsung a X Factor
Spoločnosť Samsung bola integrovaná do príbehu udalosti. Zariadenia Samsung dala do rúk sudcov a vyšetrovateľov a vytvorila tak exkluzívny obsah.
Celý obsah sa vyskytoval na viacerých platformách, bez ohľadu na to, ako alebo kde sa publikum rozhodlo sledovať  X Factor : na YouTube, Facebooku, v X Factor aplikácií alebo pozerali samotnú show v televízií - Samsung bol vždy súčasťou seriálu. Kampaň vytvorila medzi divákmi X Factor 19% nárast záujmu o produkt  "Premium".  Samsung sa tak stal spoločnosť číslo 1 v Spojenom kráľovstve.

Typy pp demo
Nokia Lumia predstavujú v Hollyoaks Channel 4

Spoločnosť Nokia umiestnila svoje telefóny Lumia do epizód Hollyoaks na Channel 4 a E4 počas štyroch mesiacov. Spoločnosť Nokia tvrdí, že umiestňovanie produktov viedlo k zvýšeniu počtu návštevníkov o 5%. Výskum tiež preukázal 36% nárast medzi hollyoakskými divákmi, ktoré opisujú Lumiu za "najlepšie pre moje sociálne siete".

Typy jamie oliver sains
Jamie Oliver sa objavil v televíznych spotoch Sainsbury

Spoločnosť Yeo Valley s 15-minútovým jedlom Jamieho Oliviera na Channel 4 mala divákov, z ktorých 86% súhlasilo s product placementom. 52% divákov uviedlo, že budú kupovať produkty Yeo Valley pri ďalšom zakúpení jogurtu. Výskum ukázal, že predtým, ako boli spotrebitelia vystavení umiestneniu produktov, ich bolo iba18%, ktorí dôverovali značke.

2. Výrobok je jasne viditeľný, ale nepoužívaný

Výrobok je súčasťou scény, zapadá do scény. Napríklad káva Kenco Millicano v relácií Brunch alebo umiestnený kávovar Nestle Dolce Gusto.

3. Slovná zmienka

Ak nie produkt viditeľný, môže mať ústnu zmienku. Ale musí to byť vhodné pre scénu napr. "môžem dostať jedného Bažanta prosím?"

4. Hudba

Najnovšie skladby sa môžu zobrazovať ako hudba na pozadí. Príkladom toho bol album Marbella Sessions, ktorý sa predstavil v dvoch špeciálnych epizódach The Only Way je Essex na ITV2. Aktivita bola podporená licenčnou zmluvou, aktivitou v sociálnych médiách a reklamnou kampaňou.

5. Kontextové umiestnenie

Mohlo by to byť umiestnenie digitálneho plagátu v prirodzenom prostredí v rámci programu.

Typy pp tresemme stv odvážne
"Naším Škótskom" - dve minúty, ktoré prebehli v reklame na propagáciu filmu Pixar Brave

Walt Disney Pixar. S cieľom získať nadšenie škótskych obyvateľov pre film Brave, financovali dve minúty programu s názvom "Naše Škótsko". V rámci programu boli plagáty filmu Brave Film digitálne umiestnené na pozadí. Bolo to perfektné prostredie pre propagáciu filmu.

Ďalším príkladom bolo, keď Pedigree Dentastix digitálne vložil plagát do epizódy A Different Breed na Sky 1. Plagáty sa objavili na stranách autobusu úplne prirodzeným spôsobom v perfektnom prostredí pre značku.

6. Bez značiek

Typy pp dnes ráno bq
Kuchyňa B & Q, ako je uvedená v The Morning

Spoločnosť B & Q poskytla kuchyňu pre raňajšiu show. Mali aj licenčnú zmluvu na používanie loga The Morning a mohli propagovať svoj PP vo vlastnom marketingu.

Často je umiestňovanie produktov súčasťou sponzorstva alebo AFP.

Nový imidž bol program financovaný inzerentom - spoločnosťou New Look Group. Program zahŕňal aj umiestňovanie produktov. Umiestnenie zahŕňalo verbálne referencie, ukladanie snímok, oblečenie na mólo, kreatívny riaditeľ spoločnosti New Look Group bol rozhodca a víťaz súťaže sa stal stylistom pre New Look.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


 

Image in photogallery
Ako používať televíziu Štúdia: Televízna reklama vedie k rastu malých podnikov (1422)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2233)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Paleta obsahového partnerstva v televízií (2387)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2168)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do spotovej reklamy (1731)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2225)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu Typy umiestnenia produktu (2472)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2437)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako používať televíziu Úvod do Video on demand (2526)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Kto sú vysielatelia VOD (2750)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Prehľad obsahových partnerstiev (2123)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako používať televíziu Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2834)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet


Image in photogallery
Ako používať televíziu Koľko stojí teleshopping? (1980)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako používať televíziu AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3842)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam