Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu

2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Zadajte rýchlosťProgram, financovaný inzerentom, ako naznačuje názov, je program, ktorý financuje inzerent. Vykonáva ho spoločne inzerent a vysielateľ. Obsah súvisí s konkrétnou značkou a príbeh je tvorený okolo tejto značky. AFP sú všeobecne prispôsobené vlastnosti / obsah pre klientov, ktoré sú v synchronizácii s ich značkou. Je to prostriedok, pomocou ktorého sa chce inzerent spojiť s cieľovou skupinou bez použitia tradičnej reklamy.

Kľúčové body:

Ľudia stále milujú televíziu a sledujú jej veľa, dokonca aj s rastúcou konkurenciou z digitálnych médií. Avšak s rýchlo sa rozširujúcim výberom kanálov a s alternatívami, ako sú YouTube, ShowMax a Netflix, sa mení spôsob, akým diváci konzumujú televízny obsah. Značky sa musia pozerať za hranice tradičného 30-sekundového reklamného spotu, aby našli spôsob, ako inšpirovať spotrebiteľov a ovplyvniť ich správanie.

Čo je AFP a čo nie je

Služba AFP môže byť opísaná aj ako "akékoľvek prostriedky, pomocou ktorých inzerent môže mať hlbší vzťah s programovým produktom mimo tradičnej mediálnej aktivity". Táto definícia musí obsahovať vzťah financovania  s programom alebo seriálom. Inak povedané, je to "sponzorstvo" - kde peniaze inzerenta smerujú priamo do výroby a vedú k určitému stupňu vlastníctva obsahu.

Je to program, ktorý by bez partnera - inzerenta neexistoval. Keby sa odstránila značka, obsah by zostal presvedčivý? Ak áno, znamená to, že ide o dobrý obsah.

AFP potrebuje:

  1. Silný príbeh

  2. Znaky s ľudskými chybami

  3. Miesto (miesta)

  4. Publikum "Take Out" je veľmi dôležité. Diváci získavajú niečo cenné, či už ide o zábavu, poznatky, tipy atď.

  5. Výrobné hodnoty - kvalita

  6. Redakčná integrita

AFP je mimoriadne užitočný marketingový nástroj, ale program musí byť samostatný, aby ho publikum primárne prijalo, a pritom musí byť relevantné pre značku. AFP vytvára vzťah medzi témou, značkou a jej publikom.
Inzerenti si musia uvedomiť, že zasahujú do redakčnej integrity programu a oslovujú spotrebiteľov v súvislosti s hodnotami programu. Toto nie je obmedzenie - je kľúčom k úspechu. Gillette World of Sport bol skvelým prvotným príkladom programu financovaného inzerentom: bola to show, ktorú chceli cieľové publikum - ale nejde o holiaci strojček alebo holiaci gél.

Výhody AFP

Vytváranie programov financovaných inzerentom môže byť oveľa zložitejšie a drahšie ako tradičné sponzorstvo, ale odmeny môžu byť početné. Výhody AFP zahŕňajú:

Prečo by sa značky mali zapojiť a ako sa AFP opiera o sponzorstvo televízneho vysielania?

Čo nám dáva značkový obsah?

Existuje mnoho ďalších potenciálnych marketingových a komerčných výhod, od práva na titul až po možnosti umiestnenia produktov, propagačné vystúpenia a medzinárodný barter.
Program financovaný inzerentom je "výkonným vozidlom", okolo ktorého sa môže otáčať veľa integrovaných marketingových aktivít.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
 /16 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam