logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Kedy by ste mali inzerovať v televízií?

4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Televízni inzerenti majú stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne hodiny dňa, dni v týždni alebo mesiace, v závislosti od ich produktu alebo služby a zvykov sledovania svojich cieľových skupín.

Sezónne úvahy

Niektoré trhy nemajú sezónnosť, napríklad poistenie. Iné trhy, ako sú automobily, sú mimoriadne sezónne. To je dôvod prečo je potrebné zamerať televíznu činnosť na kľúčové registračné obdobia. Napríklad značky parfumov zameriavajú svoje televízne aktivity okolo Vianoc,  zatiaľ čo prostriedky na liečbu sennej nádchy sú relevantné len na jar a v lete.

Existujú tiež výrazné rozdiely v nákladoch na vysielanie v jednotlivých mesiacoch. Cena je závislá od ponuky / dopytu, takže v obdobiach s vysokým dopytom inzerentov, ako sú napríklad mesiace pred Vianocami, sa ceny budú zvyšovať. Sú aj ďalšie faktory, ako sú veľké športové udalosti a Veľká noc, ktoré ovplyvnia dopyt.

V letných mesiacoch sa vďaka dobrému počasiu a ľuďom, ktorí idú do zahraničia na dovolenku, dochádza k nižšiemu sledovaniu televízneho vysielania. Pre nesezónne značky je reálna výhoda reklamy v lacnejších mesiacoch.

Nižšie je uvedený príklad "typického" roka a ilustruje, ako sa môže cena televízie líšiť v závislosti od mesiaca.

when_will_you_be_advertising_slide2

Deň v týždni

Zvýšenie aktivity v určitých dňoch v týždni môže byť dôležitou stratégiou, ak poznáte nákupné zvyky svojho publika. Niektorí inzerenti nakupujú iba určité hodiny v týždni, ktoré sú najefektívnejšie a mnohí inzerenti zvyšujú svoju aktivitu v dňoch, keď väčšina divákov bude sledovať televíziu, napr. cez víkendy. Existujú aj určité dni, kedy je pravdepodobnejšie, že ľudia budú reagovať na reklamu, napr. vyhľadávať online viac informácií o produktoch, a to sa môže líšiť podľa odvetví.

Časti dňa

V závislosti od vašich cieľov môžete tiež rozhodnúť, či sa zameriavate na kľúčové dni. Zobrazenie je najvyššie na vrchole, a to je priemerný TVR (televízny rating) najvyšší. Preto je najúčinnejšou tá časť dňa, ktorá vytvára najlepšie pokrytie. Je to tiež čas, keď tí členovia obyvateľstva, ktorí strávia menej času sledovaním televízie (divákov), s najväčšou pravdepodobnosťou ju pozerajú.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava



Plánovanie a nákup televízie

Táto časť sa zameriava na niektoré kľúčové otázky, ktoré by ste si mali položiť pri plánovaní a kúpe vašej televíznej kampane. Odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

Čo chceme reklamou dosiahnúť ?

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov
Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu ...

Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet
Od sústredenia vášho úsilia, pulzovania a sponzorstva až po optimalizované ...

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová
Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní ...

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ?
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne ...


Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií?
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet
Televízni inzerenti môžu vyvinúť stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne ...

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny?
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet
Tu sa môžete dozvedieť viac o analýze a nástrojoch potrebných na efektívne ...

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu ...

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň?
1.4.2016 10:25 | TVBA
Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" ...


Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet
Všetky komunikačné kanály sú cenné a stojí za to preskúmať, či už sú ...

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet
Okrem niekoľkých výnimiek regionálne a lokálne stanice si prieskum sledovanosti ...

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Niektoré spôsoby, ako môžete získať značkový projekt na obrazovke, plus zákony ...





Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam