logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Plánovanie televízneho vysielania

13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

 http://www.tvba.sk/imageuploads/article_images/20641/1001_400.jpg
Existuje niekoľko spôsobov, ako dosiahnuť, aby sa váš rozpočet ďalej rozširoval, a to tým, že maximalizujete najlepšie hodnoty televízie. Pokiaľ nedosiahnete kompromisy voči cieľovému publiku, zľavy sa dajú nájsť optimalizáciou vašej sezónnosti, regionality, denných častí a výberu kanála alebo platformy.
 

Začnite kampaň

Z výskumu vieme, že televízna reklama, ak už začne, žije dlho v našej pamäti. S cieľom predĺžiť kampaň by ste mohli prijať stratégiu "impulzov", aby ste túto pamäť doplnili. Pamätáte si dievčatko z reklamy na Kofolu? Všetci, ale aj vďaka tomu, že si ju pripomíname každý rok.

Optimalizujte svoje dĺžky času

Nemá zmysel používať krátke časové úseky, len na to, aby "ušetrili" peniaze, ak kreatívny nápad vyžaduje dlhšiu realizáciu. Po zriadení kampane by však bolo možné vytvoriť frekvenciu zavedením obmedzenej dĺžky, a to bud vedľa dlhšej časovej dĺžky alebo samostatne.

Zvážte sponzorstvo

Niekedy sponzorstvo televízneho vysielania stojí viac ako ekvivalent času vysielania. Sponzorstvo ale v skutočnosti stojí menej, ak má program špecializované zameranie. Odborníci vedia presne, čo hľadáte. Hoci sponzorstvo funguje inak ako reklama, ak sa používa správne, môže dosiahnuť mnoho cieľov, ktoré by riešila spotová kampaň (napr. informovanosť, vytvorenie alebo zmena image značky, reakcia). Má tiež potenciál poskytnúť vám rozšírenú televíznu prítomnosť, ak sponzorujete dlho bežiaci program a môže byť skvelý spôsob, ako preklenúť priepasť medzi televíznymi "výbuchmi".

Možno je lepšie sponzorovať program, ktorý má menšie, ale veľmi lojálne publikum. Sponzorský výskum spoločnosti Thinkbox, ktorý sa uskutočnil v roku 2010, ukázal, že čím užší je vzťah medzi divákom a programom, tým vyššie sú ukazovatele. Preto je pravdepodobné, že program, ktorý má menšie, ale vášnivé publikum, môže byť efektívnejší ako program s väčším ale ambivalentným publikom a takmer určite to bude stáť menej

Sústreďte svoje úsilie

Pri menších rozpočtoch je často lepšie pokúšať sa efektívne pracovať na menšom segmente cieľovej skupiny, a nie maximalizovať pokrytie, aj to neadekvátne. Klasické taktiky na dosiahnutie tohto cieľa zahŕňajú prerušenie a oddeľovanie odpadu, reklamu v obmedzenom počte programov alebo obmedzenie rozsahu kanálov. Kondenzovanie časového rámca pravdepodobne dosiahne tento účinok. Veľkú hodnotu možno nájsť aj optimalizáciou sezónnosti, regionality, denných častí a mixu kanálov.

Preskúmajte stimuly

Niektoré televízne spoločnosti ponúkajú stimuly pre prvých inzerentov alebo pre inzerentov, ktorí neinzerovali v televízii už niekoľko rokov. Môže ísť o zľavu z vysielania alebo iná protihodnota. Ak máte nárok, preverte všetky možné stimuly zo všetkých televíznych spoločností skôr, než uzavriete svoju zmluvu.

Rôzne obchodné modely

V niektorých prípadoch sa televízne spoločnosti ukázali byť ochotnými obchodovať inovatívnymi spôsobmi na podporu nových inzerentov. Môžu zahŕňať platbu prostredníctvom odpovede, nahradenie akcií za hotovostné alebo barterové dohody.

Zachyťte efekt

TV vytvára okamžité odpovede, ako aj dlhodobé značky. Tieto môžu prichádzať prostredníctvom rôznych kanálov, ako je maloobchod alebo online. Je dôležité byť pripravení na efekt, ktorý bude TV mať. Uistite sa, že vaša maloobchodná distribúcia je dostatočná na splnenie mimoriadneho dopytu, ktorý sa pravdepodobne vytvorí. Vaša webová stránka by mala tiež odkazovať na televíznu kampaň, a to ako s cieľom maximalizovať pozitívny vplyv televízneho prijímača na prirodzené vyhľadávanie, tak aj online reakciu na správnu časť vašej webovej stránky. Niekedy dosiahne to najlepšie jedinečnú webovú adresu než všeobecnú firemnú.

Integrácia kreatív

Výskum ukazuje, že televízia má silne ovplyvňuje úlohu všetkých ostatných médií. Ak počujete rozhlasovú reklamu, bude s vami oveľa jasnejšie, ak ste predtým videli televíznu reklamu. Je dôležité, aby ste vo všetkých ostatných médiách, ktoré používate, zabezpečili konzistentnosť vašich kreatívnych posolstiev, vizuálne a zvukovo, prostredníctvom značiek, ikon, znakov a hudby.




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava



Plánovanie a nákup televízie

Táto časť sa zameriava na niektoré kľúčové otázky, ktoré by ste si mali položiť pri plánovaní a kúpe vašej televíznej kampane. Odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

Čo chceme reklamou dosiahnúť ?

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov
Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu ...

Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet
Od sústredenia vášho úsilia, pulzovania a sponzorstva až po optimalizované ...

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová
Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní ...

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ?
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne ...


Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií?
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet
Televízni inzerenti môžu vyvinúť stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne ...

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny?
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet
Tu sa môžete dozvedieť viac o analýze a nástrojoch potrebných na efektívne ...

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu ...

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň?
1.4.2016 10:25 | TVBA
Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" ...


Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet
Všetky komunikačné kanály sú cenné a stojí za to preskúmať, či už sú ...

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet
Okrem niekoľkých výnimiek regionálne a lokálne stanice si prieskum sledovanosti ...

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Niektoré spôsoby, ako môžete získať značkový projekt na obrazovke, plus zákony ...





Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam