logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?

10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní a kúpe televíznej kampane. Postupujte podľa odkazov pre podrobnejšie informácie.  

Veľké množstvo detailov je potrebné zvážiť pri plánovaní televíznej kampane, ale odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

  • Čo chcete kampaňou dosiahnúť?
    Chcete zmeniť značku? Zmeniť správanie? Generovať odpoveď?
  • Koho sa snažite získať? 
    Na koho zacielite kampaň? Kto je vaše cieľové publikum a aký je ich životný štýl a mediálne návyky?
  • Aké sú vaše plánované ciele?
    Koľko ľudí má vidieť reklamu a koľkokrát ju potrebujú na to, aby ste dosiahli požadovaný obchodný efekt? Potrebujete napríklad zmeniť vnímanie ku značke, navštíviť webovú lokalitu, získať návrh na vytvorenie cenovej ponuky, zvážiť nákup produktu v obchode? To všetko je dôležité.
  • Aké prostredie by mala mať naša reklama?
    Napríklad na ktorých kanáloch a pri akých programoch by sa mala reklama zobrazovať?
  • Aké sú možnosti regionálneho plánovania?
    Má to byť národná alebo regionálna kampaň?
  • Kedy by sme mali inzerovať?
    Kedy je najlepší čas, deň, týždeň alebo mesiac na komunikáciu s cieľovým publikom, aby ste si zaistili čo najlepšie výsledky?
  • Koľko to bude stáť?
  • Ako bude moja televízna reklama fungovať s ostatnými médiami?
    Televízna kampaň je zvyčajne súčasťou širšej komunikačnej stratégie, ktorá pozostáva z viacerých médií. Je dôležité nielen pochopiť všetky dostupné mediálne kanály a ich jednotlivé úlohy v rámci marketingového mixu, ale je tiež nesmierne dôležité, aby sme sa pokúsili porozumieť tomu, ako sa všetky rôzne mediálne kanály spájajú a ako spolupracujú.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava



Plánovanie a nákup televízie

Táto časť sa zameriava na niektoré kľúčové otázky, ktoré by ste si mali položiť pri plánovaní a kúpe vašej televíznej kampane. Odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

Čo chceme reklamou dosiahnúť ?

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov
Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu ...

Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet
Od sústredenia vášho úsilia, pulzovania a sponzorstva až po optimalizované ...

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová
Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní ...

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ?
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne ...


Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií?
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet
Televízni inzerenti môžu vyvinúť stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne ...

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny?
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet
Tu sa môžete dozvedieť viac o analýze a nástrojoch potrebných na efektívne ...

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu ...

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň?
1.4.2016 10:25 | TVBA
Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" ...


Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet
Všetky komunikačné kanály sú cenné a stojí za to preskúmať, či už sú ...

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet
Okrem niekoľkých výnimiek regionálne a lokálne stanice si prieskum sledovanosti ...

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Niektoré spôsoby, ako môžete získať značkový projekt na obrazovke, plus zákony ...





Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam