logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Televízia spoľahlivo generuje obchodný rast

22.12.2019 05:14

Televízia : áno alebo nie? 
Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie.
Ak áno, odpoveď je jasná - televízna reklama je fantastická pri poskytovaní transformačných efektov pre menších inzerentov a ich značky.

Mnoho nových a / alebo malých podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať súčasný dopyt zákazníkov prostredníctvom kanálov, ako sú platené vyhľadávanie a reklama na Facebooku, začínajú dosahovať strop objemu, v ktorom je ťažké generovať prírastkový predaj z týchto kanálov. Dôvodom môže byť to, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov, kážu obráteným a / alebo dosiahli v kanáli saturačný bod.

Veď sa pozrite - princíp zmenšovania sa vracia

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Týmto môže spoločnosť začať vytvárať dopyt. Televízna reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a preto rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.

Vďaka neodmysliteľnej sile audiovizuálnej reklamy môže televízna reklama vyvolať emócie, ktoré zvyšujú dôveru, vytvárajú a posilňujú pozitívne spojenia, a vďaka tomu sa značky stávajú slávnymi. Toto dlhodobejšie budovanie značky je základom rastu podniku.

TV reklama je najdôveryhodnejšia

Okrem toho je televízia mimoriadne účinná pri dosahovaní krátkodobého predaja rýchlym zvyšovaním povedomia cieľových skupín. V štúdií " Z pohľadu televízie", ktorá sa zaoberala viac ako 300 kampaňami menších inzerentov, sa skutočne zistilo, že televízia poskytuje 80% predaja generovaného reklamou, pričom predstavuje iba 66% výdavkov. Výskum ďalej zistil, že typický bod návratnosti zisku bol asi po štyroch mesiacoch.

Televízia okrem toho všetkého zosilňuje ďalšie mediálne kanály. Slúži ako vynikajúca platforma na vytváranie povedomia a dopytu, ako vidíme v tabuľke nižšie, ktorá ukazuje, ako sa objemy vyhľadávania pre Monzo vyvrcholili, keď začali inzerovať v televízii.

 


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam