logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá

4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo:

  • Penetrácia má stále trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s lojálnosťou. Rozsah média je hlavným motorom účinnosti.
    Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu.
  • Navyše "získané" médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov.
    Získané médiá sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície. V skutočnosti, čím ďalej rozširujete svoje posolstvo a čím viac ne-zákazníkov dosahujete, tým väčšie účinky značky.

     

 

Televízia je najefektívnejším médiom

Konkrétne zistenia odhaľujú vplyv televízie.

  • Investovanie do televízie zvyšuje efektívnosť o 40% - čím sa stáva najefektívnejším mediálnym kanálom. To je dôležité pre vytvorenie top-line rastu, ktorý je kľúčovým hnacím motorom zisku, s priemerným podielom na trhu 2,6% získaným za rok pri použití televíznej reklamy.
     
  • Jeden z prínosov televízie je, že veľké množstvo ľudí trávi veľa času sledovaním.
    Vzhľadom na to, že hlavným faktorom efektívnosti je rozsah, TV prekonáva zvýšenie veľmi veľkých podnikateľských efektov, ako je zisk a podiel na trhu.
  • Navyše sa zistilo, že televízia postupne zvyšuje svoju účinnosť. Medzi rokmi 1980 a 1996 pridanie televízie k kampani zvýšilo veľmi veľké podnikateľské efekty dosiahnuté v priemere o 12%.
    Toto sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016, čo robí televíziu jednou z najväčších impulzov efektívnosti ako celku.

     

 

Video on demand zvyšuje efektivitu televízie

Jedným z dôvodov, prečo sa televízia stáva účinnejšou, je že čoraz viac je podporovaná formátmi videom na požiadanie a to vysielateľom VoD a online videom.
BVoD môže zvýšiť efektivitu televízie o tretinu, zatiaľ čo ďalšie on-line video zvyšuje svoju výkonnosť.  Ale výkon spočíva v kombinácii formátov na požiadanie s 54% zdvihnutím pri veľmi veľkých obchodných efektoch, keď sa v spojení s televíziou používa aj BVoD a online video. Táto kombinácia umožňuje ľuďom ponoriť sa do televízneho obsahu.

 


Pri interpretácii vyššie uvedeného grafu je treba povedať, že kampane kombinujúce televíziu (vrátane VOD) a online video prispievajú k väčšiemu počtu veľkých biznis efektov. Ale bolo by nesprávne vyvodiť záver, že online videokampane iba na webe prináša 78% z objemu zisku televízie alebo že kombinácia televízie a online videa je takmer dvakrát tak silná ako televízia samotná.

Keď premýšľate nad obrovským rozdielom v rozsahu ponúkanom televíznym a on-line videom, ako to dokazujú údaje IPA Touchpoints a vlastná analýza videoreklamy Thinkbox , môžete rýchlo vidieť, že objem veľkých podnikateľských efektov (napríklad celkový zisk alebo podiel na trhu) televízie v porovnaní s videom online bude veľmi odlišná.

Zhrnutie

Ako správca značiek je našou zodpovednosťou vidieť väčší obraz. Zatiaľ čo sa zameranie na krátkodobé marketingové aktivačné činnosti je dôležité vzhľadom na prevalenciu online kanálov a súvisiace údaje, ktoré tieto kanály prinášajú, musíme zabezpečiť, aby to nebolo na úkor budovania značky.
Znepokojujúce, údaje naznačujú, že sme teraz ďaleko za optimálnou úrovňou aktivácie. To všetko naznačuje dobrú správu pre masmédiá, ale najmä pre televíziu.
Televízia je najefektívnejším mediálnym kanálom a môže nielen zvládnuť emocionálne spojenie, ktoré je potrebné na rozširovanie značiek, ale aj na objem.

Prečítajte si aj:

Efektívnosť marketingu v digitálnej sfére
 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
 /29 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Image in photogallery
Štúdia: Televízna reklama vedie k rastu malých podnikov (1441)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2690)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (860)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (3025)
27.1.2018 07:57 | TVBA


Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3360)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3681)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2236)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2392)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet


Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2172)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1739)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (3091)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2861)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2460)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2619)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3818)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2476)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet


Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (3122)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2229)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2477)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (3042)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2441)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2535)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet

Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2758)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3512)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (2118)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2127)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet

Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2842)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (3167)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je všade (2990)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (3139)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2863)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (3123)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2803)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2746)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet

Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2523)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2612)
1.4.2016 10:25 | TVBA


Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1986)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3853)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam