logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Kedy by ste mali inzerovať v televízií?

4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Televízni inzerenti majú stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne hodiny dňa, dni v týždni alebo mesiace, v závislosti od ich produktu alebo služby a zvykov sledovania svojich cieľových skupín.

Sezónne úvahy

Niektoré trhy nemajú sezónnosť, napríklad poistenie. Iné trhy, ako sú automobily, sú mimoriadne sezónne. To je dôvod prečo je potrebné zamerať televíznu činnosť na kľúčové registračné obdobia. Napríklad značky parfumov zameriavajú svoje televízne aktivity okolo Vianoc,  zatiaľ čo prostriedky na liečbu sennej nádchy sú relevantné len na jar a v lete.

Existujú tiež výrazné rozdiely v nákladoch na vysielanie v jednotlivých mesiacoch. Cena je závislá od ponuky / dopytu, takže v obdobiach s vysokým dopytom inzerentov, ako sú napríklad mesiace pred Vianocami, sa ceny budú zvyšovať. Sú aj ďalšie faktory, ako sú veľké športové udalosti a Veľká noc, ktoré ovplyvnia dopyt.

V letných mesiacoch sa vďaka dobrému počasiu a ľuďom, ktorí idú do zahraničia na dovolenku, dochádza k nižšiemu sledovaniu televízneho vysielania. Pre nesezónne značky je reálna výhoda reklamy v lacnejších mesiacoch.

Nižšie je uvedený príklad "typického" roka a ilustruje, ako sa môže cena televízie líšiť v závislosti od mesiaca.

when_will_you_be_advertising_slide2

Deň v týždni

Zvýšenie aktivity v určitých dňoch v týždni môže byť dôležitou stratégiou, ak poznáte nákupné zvyky svojho publika. Niektorí inzerenti nakupujú iba určité hodiny v týždni, ktoré sú najefektívnejšie a mnohí inzerenti zvyšujú svoju aktivitu v dňoch, keď väčšina divákov bude sledovať televíziu, napr. cez víkendy. Existujú aj určité dni, kedy je pravdepodobnejšie, že ľudia budú reagovať na reklamu, napr. vyhľadávať online viac informácií o produktoch, a to sa môže líšiť podľa odvetví.

Časti dňa

V závislosti od vašich cieľov môžete tiež rozhodnúť, či sa zameriavate na kľúčové dni. Zobrazenie je najvyššie na vrchole, a to je priemerný TVR (televízny rating) najvyšší. Preto je najúčinnejšou tá časť dňa, ktorá vytvára najlepšie pokrytie. Je to tiež čas, keď tí členovia obyvateľstva, ktorí strávia menej času sledovaním televízie (divákov), s najväčšou pravdepodobnosťou ju pozerajú.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2350)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (633)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (581)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci? (594)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2801)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3282)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3414)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1224)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2188)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2346)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2122)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1677)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2868)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2774)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2413)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2568)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3752)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2426)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2959)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2180)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2425)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (2964)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2392)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2447)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet


Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2675)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3234)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (2049)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2079)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet


Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2775)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2939)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2767)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2912)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2636)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2898)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2579)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2499)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2475)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2534)
1.4.2016 10:25 | TVBA

Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1917)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3614)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam