Možnosti regionálneho plánovania TV

5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

 Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnúť celú krajinu jedinou správou.  Kupovať televíziu môžeme na regionálnom základe.

Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtovým prekvapením. Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum. Mnohé reklamné spoty sa obchodujú nielen na národnej sieti, ale aj na regionálnom základe.

RegionTVnet

Regiontvnet je subjekt, ktorý umožňuje inzerentom zacieliť na spotrebiteľov na národnej - makro, regionálnej a mikroregionálnej úrovni. Jednou z najväčších výhod je ich regionálna flexibilita.

Ponúka alternatívu, nie iba náhradu klasickej kampane v národnej TV.

  • Celoplošná kampaň – oslovíme veľký počet TV tak, aby bol územný zásah v maximálnej možnej miere.
  • Sériová kampaň jednotlivé lokality usporiadané za sebou v čase. Výhodou je porovnanie úspešnosti v jednotlivých lokalitách. Úspech je závislý od produktu, zloženia obyvateľstva a kúpyschopnosti obyvateľstva jednotlivého regiónu.
  • Paralelná kampaň jednotlivé lokality usporiadané vedľa seba v rovnakom čase. Vhodné pre akcie, výpredaje a časovo obmedzené kampane.

Možnosti spolupráce

1. Reklama

RegionTVnet realizuje všetky formy reklamy, ktoré sú známe z národnej televízie:

  • klasická komerčná mediálna komunikácia ( reklamný spot, telenákup, sponzoring)
  • PR príspevky (reportáž, rozhovor, oznam)
  • kompletný biznis televízny program na mieru (AFP)
  • reklama na internete (banner, PR článok)

2. Celoplošná informačná kampaň v regiónoch

Regionálna TV je pre ľudí dôveryhodnejšia ako bulvárne média .Občan niekde hľadá zábavu, inde užitočné informácie. Regionálna TV je veľmi vhodná  na realizáciu kampane vo verejnom záujme. 

3. Politická kampaň

Regionálna TV je priam ideálna pre politickú kampaň.

  • Regionálna TV pôsobí na rozvoj regiónu
  • Aktivizuje občana v jeho účasti na správe verejných vecí
    Pestuje lokálnu a regionálnu identitu.
  • Lokálne média významne prispievajú k demokratizácii

Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov.
K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc, ktoré môžu  poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie  – napríklad vo volebnej kampani. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do  kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /32 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam