Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň

27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedi
nečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Prieskumy dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

 

Čo tým získate?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Trhoví inzerenti tak môžu eliminovať reklamné plytvanie.
  • Optimalizujete rozpočet
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
    Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /32 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam