Prehľad obsahových partnerstiev

3.5.2016 07:30 | Regiontvnet

V posledných rokoch majú značky viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým. Partnerský kontent - kde sa značky približujú k televíznemu obsahu - je ohnisko inovácie a plodnej spolupráce.

Kľúčové body

  • Televízia je domovom kvalitného obsahu a má obrovské lojálne publikum,
  • Partnerstvá v oblasti televízneho obsahu umožňujú značkám využiť jedinečné vzťahy, ktoré diváci majú so svojimi obľúbenými reláciami. Je to  jedna z najsilnejších vecí, ktoré značka môže urobiť..
  • Partnerstvá vysielateľov môžu zahŕňať kombinácie sponzorstva, AFP - programy financované inzerentom, inzerciu, interaktívny obsah, súťaže, licencovanie, udalosti z televíznej značky, umiestňovanie produktov a video na požiadanie..
  • Existujú účinné partnerstvá v oblasti obsahu, ktoré sa hodia na všetky druhy cieľov značiek.
  • Dnešné obsahové partnerstvá sa nachádzajú v okolí programu, v programe, v reklame a mimo obrazovky.

Body za vášeň

Sme v zlatom veku televízneho obsahu. Kvalita a šírka možností televízie je ohromujúca. Televízia bola vždy kultúrnym lepidlom - ľudia o nej hovoria s láskou, milujú jej sledovanie - je to ľudová vášeň. To je skvelá správa pre značky, pretože teraz majú mnoho spôsobov, ako využiť túto vášeň - dokonca ju vylepšiť. Vysielatelia sú veľmi flexibilní a chcú úzko spolupracovať s obchodnými značkami, vedia prispôsobiť aktivitu založenú na obsahu konkrétnym potrebám značky.
Partnerstvo alebo spoluvytváranie skvelého obsahu je neuveriteľne lákavé aj pre inzerentov: takto sa dostáva do srdca príbehu a teda aj divákov.

Vysielatelia a ich značkové programové značky majú hlboké vzťahy s vernými publikami. Takže partnerstvom s nimi môžu inzerenti osloviť veľké publikum a využívať prémiový obsah.

Čo sú obsahové (content) partnerstvá?

Partnerstvá s obsahom mccainObsahové partnerstvo znamená, že komunikačná stratégia závisí od redakčných hodnôt programu. Značka si môže zapožičať hodnoty a atribúty z televízneho obsahu a pocity ľudí, ktoré prostredníctvom programu podľahli značke. Napríklad, ak značka sponzoruje zábavnú show, všetko ide ľahšie. Ak niekto sponzoruje program pre mládež, môže byť takto aj sám videný ako mladší.
Partnerstvá s vysielateľmi môžu zahŕňať kombinácie sponzorstva, AFP - programy financované inzerentom, inzerciu, interaktívny obsah, súťaže a propagácie, reportáže zo sveta značky, umiestňovanie produktov a video na požiadanie. Získajte viac informácií o nádhernom svete partnerstiev s obsahom.

 

Čo môžete dosiahnúť pomocou obsahového partnerstva?

Existujú účinné partnerstvá v oblasti obsahu, ktoré sa hodia na všetky druhy cieľov značky, od spustenia značky až po jej zdokonalenie, presunutie alebo posilnenie imidžu, rozširovanie udalostí a získavanie maloobchodných výpisov.

  • Dlhodobé budovanie značky
    Vytváraním dlhodobého partnerstva s televíznym programom si značka zapožičiava jeho hodnoty. Čím dlhšie je partnerstvo, tým je toto spojenie pevnejšie a tým hlbší a dôvernejší je vzťah s divákom.
  • Zmena značky
    Zmena značky je jednou z najťažších marketingových úloh. Vypožičiavanie hodnôt z televíznych programov môže byť jemnejším a implicitnejším spôsobom zmeny toho, ako ľudia cítia vašu značku, ako priama reklama. Môže to znížiť možnosť odmietnutia.
  • Krátkodobá odpoveď
    Na druhom konci spektra okrem dlhodobého budovania značky,  obsahové partnerstvo sa osvedčilo aj v krátkodobej reakcii. Značka môže využívať obsahové partnerstvo, ako napríklad sponzorovanie kanála alebo vytváranie špeciálneho obsahu, na intenzívny krátky výbuch - povedzme, že sa začne film - čo mu umožní rýchlo získať pozornosť a riadiť okamžitý predaj. Vstavaná frekvencia, ktorá prichádza s určitým typom partnerstva s obsahom, funguje dobre, keď generuje odpoveď.
  • Normalizácia
    Toto je špecifický aspekt umiestňovania produktov v televíznych programoch. Pravidelné videnie výrobkov v zábere alebo pri používaní v programoch (napríklad v telenovelách), pomáha brať výrobky ako normálnu a akceptovanú súčasť nášho každodenného života.

Vytváranie partnerstva s televíznym obsahom je jednou z najsilnejších vecí, ktoré značka môže urobiť.

Záver

Od sponzorstva až po kontextovú reklamu sa stále rozširujú spôsoby približovania značiek k obsahu. Televízia nikdy nebola flexibilnejšia alebo prijateľnejšia pre obsahove partnerstvá, ktoré by vyhovovali všetkým: veľkým alebo malým a aby spĺňali krátkodobé alebo dlhodobé ciele. Všetky značky by mali hovoriť s vysielateľmi a urobiť všetko preto, aby vytvorili riešenie založené na obsahu, ktoré prináša.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /32 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam