logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Rôzne spôsoby komunikácie cez TV

28.12.2019 11:21 | Mária Urlandová

Existuje niekoľko rôznych spôsobov, ako môže inzerent pomocou televízie osloviť svoje publikum, od štandardného 30 sekundového spotu až po úplné sponzorovanie programov.

Nižšie je uvedený výber možností v televízií.

Sponzorstvo - Sponsoring

Sponzorstvo televízie sa môže pohybovať od jednoduchého spojenia s jedným programom alebo seriálom až po dlhodobé, plne integrované partnerstvo vrátane značkového obsahu, umiestňovania produktov, televíznych značkových udalostí, promócií, súťaží, licencovania a mnoho ďalších foriem. Veľké alebo malé, taktické alebo strategické, existujú sponzorstvá, ktoré vyhovujú všetkým. Viac informácií o sile sponzorstva televízie získate TU.

Vysielateľ video na požiadanie - BVOD

BVOD je vzrušujúce a vyvíjajúce sa prostredie, ktoré inzerentom ponúka množstvo reklamných príležitostí týkajúcich sa dôveryhodného a kvalitného obsahu. Je to dôležitá súčasť nového televízneho ekosystému, ktorý pomáha ľuďom pozerať viac na televíziu, ktorú majú radi. Existuje veľké množstvo príležitostí a výhod v rámci prostredia BVOD, keď sa používa izolovane alebo ako súčasť vášho televízneho marketingového mixu. Ďalšie inšpirácie a informácie o vysielaní videa na požiadanie nájdete TU

Tematické prestávky - Themed breaks

Niekedy nestačí len jedno miesto. Od vydania filmov po komédie a predstavenia sa v posledných rokoch využívajú tematické prestávky na rôzne druhy propagácie.

Tematické prestávky sa vždy uskutočňujú v spolupráci s vysielateľmi a inzerentom ponúkajú jedinečnú príležitosť získať si publikum na dlhšiu dobu. Zábavné, relevantné a pútavé uputávky sa ukázali ako veľmi úspešný nástroj pre inzerentov a vytvárajú vynikajúce PR pre agentúry a vysielateľov.

Kontextové reklamy - Contextual ads

Kreatívne zosúladenie televíznej reklamy s televíznymi reláciami je vynikajúci spôsob, ako posilniť vašu komunikáciu s publikom. Mnoho inzerentov využíva talent, nápady a témy vytvorené v televíznych programoch ako súčasť svojho príbehu o televíznej reklame. Toto priame spojenie so šou je skvelým spôsobom, ako získať divákov a fanúšikov príslušného programu.

Spolupráca medzi vysielateľmi, kreatívnymi agentúrami, značkami a mediálnymi agentúrami znamená, že v televízii vidíme viac kontextovej reklamy, ktorá spája skvelý obsah v správnom kontexte a poskytuje reklamy s relevantnosťou, ktoré vynikajú.

Prerušované prestávky - Interruptive breaks

Spolupráca s televíznymi stanicami, agentúrami a inými inzerentmi môže počas prestávky kreatívne prerušiť ďalšie reklamy, pokračovať alebo rozvíjať rozprávkový príbeh vašej reklamy mimo vášho miesta.

Programy financované inzerentmi - Advertiser Funded Programming

AFP alebo „značkový obsah“, ako sa často uvádza, sú programy, ktoré sa vytvárajú s priamym vstupom klienta. Príspevok klienta by mohol byť finančný, kreatívny alebo by umožnil výrobcom prístup k talentu alebo udalostiam, s ktorými má klient už existujúci vzťah.

Umiestnenie výrobku - Product placement

Integrácia vašej značky alebo produktu do relácie, či už je to fyzická, virtuálna, viditeľná, ale nepoužívaná, uvedená alebo kontextová, je skvelý spôsob, ako vybudovať spojenie s dôveryhodným a milovaným televíznym vlastníctvom.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam