logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

TV je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom

3.4.2017 17:15 | TVBA

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne.

Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

 

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

3.12.2017 sme objavili článok na túto tému, ktorej autorom je Asociácia komerčných televízií ČR:
https://medialne.etrend.sk/televizia-tlacove-spravy/preco-je-televizia-stale-najefektivnejsou-formou-reklamy-na-svete.html


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

predchádzajúci <<  32/32 


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam