Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia

30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Televízia je raketové palivo pre značky. Je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej efektívnosti a pri najnižšom riziku. 
Hovorí to každá veľká štúdia o efektívnosti reklamy - vrátane tých, ktoré si objednali konkurenčné médiá.

"Zisková schopnosť: obchodný prípad pre reklamu" (2017) podľa Ebiquity a Gain Theory zistil, že televízna reklama:

TV-reklama-works-snímek2

TV-reklama-works-snímek3

Médiá v centre pozornosti (2017) nástroja IPA Les Binet a Peter Field odhalili, že:

TV-reklama-works-Slide1V rokoch 1980-1996 pridanie televízie k kampani viedlo k priemernému nárastu podnikateľských efektov o 12%. To sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016.

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-advertising-is-more-effective-than-ever



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  3/32 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam