logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Televízna reklama je pre každého

22.12.2019 10:40

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa!

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť:

V Spojenom kráľovstve, v roku 2018 bolo v televízii inzerovaných celkom 867 nových značiek vrátane spoločností ako Dollar Shave Club a Carabao. Z toho viac ako 250 strávilo menej ako 20 000 GBP.
Pokiaľ ide o investície, viac ako 1 000 všetkých inzerentov vynaložilo v roku 2018 na svoju televíznu reklamu 50 000 GBP alebo menej. Na druhom konci spektra vynaložilo takmer 275 GBP 5 miliónov +.

Je zaujímavé, že online podniky boli najväčšími investormi do televíznej reklamy v roku 2018 a medziročne zvýšili svoj záväzok voči televíznej reklame o 7%.

  • Výskum ukázal, že televízia poskytuje 71% všetkých ziskov generovaných reklamou v časovom horizonte 3 rokov s priemerným výnosom 4,20 GBP za každú investovanú 1 GBP.
  • V priemere stojí iba 6 GBP na oslovenie 1 000 dospelých s 30-sekundovou televíznou reklamou, čo predstavuje iba 0,6 centov na osobu.

Prečo je televízia taká skvelá pre úspech firiem a značiek?

Nižšie sú uvedené niektoré z hlavných dôvodov - kliknutím na každý z nich sa dozviete viac:

  1. Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
    Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte, televízna reklama prináša najväčší zisk pri najväčšej nákladovej efektívnosti a pri najmenšom riziku.
  2. Televízia je srdcom video sveta
    Televízia je najobľúbenejšou formou videa, ktorá predstavuje 69% celkovej video potravy priemernej osoby a 94,6% videoreklamy, ktorú vidí.
  3. Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
    Dosah je v reklame rozhodujúci a žiadna iná forma reklamy nedokáže vybudovať meradlo tak rýchlo a výkonne ako televízia.
  4. Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech
    Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky televíznej reklamy sa časom hromadia; čím dlhšie inzerujete, tým väčší je efekt
  5. Televízia je steroid pre ostatné médiá
    Televízne jednotky pôsobia kdekoľvek inde v mediálnom ekosystéme a dôsledne zvyšujú funkčnosť ďalších prvkov reklamných kampaní
  6. Televízia je všade
    Televízia je teraz všade. Pokračuje v kolonizácii každej obrazovky v dohľade, z domu i von. Sprevádza nás kamkoľvek pôjdeme - a značí sa tým.
  7. Televízia vytvára emócie a robí značky slávnymi
    Každá značka chce mať názov domácnosti - a nič nevytvára slávu ako televízia.
  8. Televízia má zásadný význam
    Nič nenúti ľudí hovoriť ako televízia. Televízia prináša značky do konverzácií.
  9. Televízia má rýchlu odozvu
    Televízna reklama začína okamžite fungovať a jej dodávka trvá roky. Jeho krátkodobé účinky však možno skryť alebo prehliadnuť.
  10.  Televízia funguje vo všetkých kategóriách
     Televízna reklama má celkový silný vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete na jednotlivé kategórie, ako sú maloobchod, financie a FMCG, zistíte, že televízia je pre každú z médií najvýkonnejšia.
  11. Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
    Existuje priama korelácia medzi silnou reklamnou kreativitou a obchodným úspechom. A televízia je v centre kreatívnej účinnosti.
  12. Televízia je najbezpečnejšia značka - je najdôveryhodnejšia
    Televízna reklama je povinná starať sa o svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná na vyššiu úroveň - a diváci ju poznajú.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam