logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Prečo je TV taká úspešná?

Žiadne médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia.
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média, ako takého, automaticky priraďuje do svojích top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.
 

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času.
Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu.
 

Ako ľudia sledujú televíziu?
Pohodlie, odpočinok a potreba byť informovaný sú dôležité a takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách. Staršie publikum potrebuje byť v kontakte prostredníctvom klasickej TV, kým mladšie publikum, z istých dôvodov a do istej miery, sleduje aj online video. Ale o nákupoch rozhoduje "staršie" publikum nad 36 rokov.
Viac o potrebách sledovania videa »


Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

Televízia zaberá 65% celej spotreby videí.
Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.

YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí.
Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom, potrebujú si pozerať podľa svojho výberu. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.
Pravda o mládeži »

Poradie dôvery v reklame

  1. Televízna reklama - 42%
  2. Noviny - 13%
  3. Webstránka - 9%
  4. Rádio - 8%
  5. Magazíny - 8%
  6. Youtube - 6%
  7. Sociálne média - 5%
  8. Vyhľadávanie - 4%
  9. Outdoor - 3%

 



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam