logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy

13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je fakt, ktorý potvrdzujú všetky veľké štúdie efektívnosti reklamy. Vytvára najväčší zisk, vytvára najviac predajov a dôsledne prekonáva všetko ostatné. Stojí nad ostatnými médiami pri riadení obchodných výsledkov a existuje množstvo výskumov, ktoré to dokazujú.

 

  • Investovanie do televízie zvyšuje účinnosť o 40%, tým sa stáva najúčinnejším médiom.
  • Televízna reklama vytvára najvyšší rast, ktorý prináša zisk. Priemerný podiel na trhu je 2,6 %, ktorý sa dá získať za rok pri používania TV reklamy
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou pri synergii s online, najmä online videom.
  • Toto sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016. Medzi rokmi 1980 a 1996 pridanie televízie do kampane viedlo k priemernému nárastu obchodných účinkov o 12%.
  • Televízna reklama prináša priemerný výnos vo výške 1,79 libry za každú minútu. To je vysoko nad ostatnými médiami a je účinnejšia ako kedykoľvek predtým.
  • Ekonometrická štúdia od spoločnosti Radio Advertising Bureau tiež ukázala, že televízia vytvára najväčší zisk.
    V kampaniach trvajúcich 3 a viac rokov televízna reklama vytvára priemerný nárast zisku takmer 140%.
  • Televízia prejavuje svoju hodnotu v dlhšom časovom rámci.
    Spotreba televízneho vysielania od prvého roku stále ovplyvňuje tržby v 2. roku takmer výrazne - v skutočnosti 45% celkového predaja televízora sa uskutočnil po prvom roku investovania. Ďalším najlepším médiom je tlač, ktoré zvyšuje podnikateľské efekty o 14% Zvyšuje tieto účinky v priemere o 41%.
  • Televízia dodáva do kampane najväčší počet obchodných efektov - veci ako predaj, zisk a podiel na trhu.
  • Televízia slúži krátkodobo aj dlhodobo, ale dlhodobý prístup vytvára najväčší zisk.
  • Zahrnutie televíznej reklamy do kampane zvyšuje svoju účinnosť šesťnásobne

Zdroj: TV advertising works, (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013), (PwC, Payback 1, 2008), (RAB, "Rádio: Násobiteľ návratnosti investícií", 2014), (Ebiquity, 'Payback 4', 2014), (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2659)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (866)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (838)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je na prvom mieste v dôveryhodnosti a na konci sú sociálne siete (869)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (3006)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3654)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1403)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (3069)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3485)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (3147)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2969)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (3120)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2845)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (3101)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2783)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2721)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam