logo
Nákupný košík

 



Komerčná spolupráca
Blog
HLAVNÉ MENU

Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia

30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Televízia je raketové palivo pre značky. Je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej nákladovej efektívnosti a pri najnižšom riziku. 
Každá veľká štúdia o efektívnosti reklamy - vrátane tých, ktoré si objednali konkurenčné médiá - súhlasí s tým, že televízia prekonáva všetky ostatné.

"Zisková schopnosť: obchodný prípad pre reklamu" (2017) podľa Ebiquity a Gain Theory zistil, že televízna reklama:

  • Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.
  • Je najefektívnejšia aj ako krátkodobá reklama, ktorá zodpovedá za 62% z celkového zisku vytvoreného reklamou v krátkodobom horizonte.
  • TV je "najbezpečnejšia" reklamná investícia 
    Krátkodobá analýza ukázala, že TV je najnižšou rizikovou investíciou pre inzerentov, pričom 70% kampaní prináša z krátkodobého hľadiska výnos. v priebehu 3-6 mesiacov.
    Pri pohľade na celkový zisk počas 3 rokov po ukončení reklamných kampaní dosiahlo 86% reklamných kampaní zisk z výnosov, za ktorými nasledovalo tlač (78%), rozhlas (75%), online video (67%), %) a online zobrazenie (40%)
TV-reklama-works-snímek2

TV-reklama-works-snímek3

Médiá v centre pozornosti (2017) nástroja IPA Les Binet a Peter Field odhalili, že:

  • Investovanie do televízie zvyšuje efektívnosť o 40%, čím sa stáva najefektívnejším médiom.
  • Televízna reklama najlepšie pri vytváraní najvyššieho rastu, ktorý prináša zisk, s priemerným podielom na trhu na úrovni 2,6% získaným za rok pri použití televíznej reklamy.
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou aj z dôvodu rastúcej synergie s on-line, najmä on-line videom.

TV-reklama-works-Slide1V rokoch 1980-1996 pridanie televízie k kampani viedlo k priemernému nárastu podnikateľských efektov o 12%. To sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016.

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-advertising-is-more-effective-than-ever

  •  
  •  


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (1567)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (176)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (204)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia - na konci sú sociálne médiá, vyhľadávanie a outdoor (210)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2432)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3003)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (939)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2555)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Získané média nenahradia hromadné médiá, lebo sú rozhodujúce pre riadenie rastu (2805)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2777)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2607)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2749)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2477)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2744)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2414)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2213)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet



AdsTV blog - prečítajte si viac




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam