logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia je steroid pre iné médiá

13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Existuje jeden aspekt televíznej reklamy, ktorý sa často prehliada alebo sa nesprávne vysvetľuje, že televízna reklama komplikuje ostatné prvky reklamných kampaní. Opak je pravdou. Televízia pomáha ostatným mediatypom.

  • Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach.
    Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100% a je až 50% pre tlač a outdoor.
  • Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
    V skutočnosti sú kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré neobsahujú televíznu reklamu.
    (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013)
  • Synergia medzi televíziou a online sa časom zvyšuje, pričom efektívnosť sa od roku 2006 viac ako zdvojnásobila.
  • TV vytvára "halo efekt" v portfóliu značky, pričom 37% celkového predaja televízie sa prejavuje v produktoch, ktoré nie sú priamo inzerované.
    Ak napríklad značka krásy propaguje šampón v televízii, kampaň pravdepodobne zvýši predaj svojich iných produktov, napríklad sprejov alebo hydratačných prostriedkov.

    Zdroj: (Ebiquity, Payback 4, 2014), (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013).

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam