logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia je všade

15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách ( počítače, tablety, smartfóny...) a v nových lokalitách ( v ostatných izbách, v práci, na cestách...) zvyšuje príležitostí pre značky, aby využili výhody mocnej televízie.

  • Podiel dospelých, ktorí sledujú televíziu prostredníctvom iných zariadení, je malý, ale významný  a rastúci. 10,7% ju sleduje na stolnom počítači / notebooku za týždeň, 7,6% na tablete a 4,7% na smartphone.
  • V priemere ľudia sledujú ďalšie 4 minúty televízie denne na iných zariadeniach, ako sú smartphony, tablety a prenosné počítače. Spolu s klasickou televíziou, to je celkové zobrazenie na 3 hodiny, 44 minút denne.
  • Televízia sa rozširuje za obývaciu izbu. 56% ľudí z Veľkej Británie sledovalo televíziu na inom televízore než v obývacej izbe, 46% v spálni, 24% vo svojej domácej kancelárii, 19% v kuchyni, 12% na záhrade a 9% v kúpeľni alebo v toalete.
  • Televízia je sledovaná aj na mnohých miestach mimo domova. 17% Veľkej Británie sledovalo televíziu na svojom tablete, notebooku alebo smartphone, na návšteve v inom dome, 13% v práci, 12% niekde inde z domu (napr. pri čakaní na autobus), 10% pri cestovaní za podnikaním, 13% vo verejnej budove, 16% vo verejnej doprave a 12% pri cestovaní autom.

    Zdroje: (IPA, Touchpoints, 2016), (Craft / Thinkbox, "Životnosť obrazovky: televízna reklama je všade", 2014), (údaje BARB & Broadcaster, 2016)


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam