logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah

13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.

  • Masové médiá sú rozhodujúce pre efektívnosť.
  • Penetrácia vytvára trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s inými médiami.
  • Televízia predstavuje pre ľudí 41% priemerného mediálneho dňa.
  • Priemerný divák vo Veľkej Británii sleduje televíziu 3 hodiny, 32 minút denne a 86% z nich sa pozerá naživo. Z toho komerčná televízia tvorí 2 tretiny.
    Priemerný prehliadač vo Veľkej Británii pozerá 45 televíznych reklám denne bežnou rýchlosťou (reklamy s rýchlym prehrávaním sa nezapočítavajú). To je o 6 reklám denne viac ako pred desiatimi rokmi.
    Kolektívne Veľká Británia sleduje priemerne 2,64 miliardy reklám denne.
  • TV je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4% a SVOD  4%.

Zdroj: (BARB, 2016), (BARB / comScore / vysielanie dátových tokov / Ofcom / IPA Touchpoints / Rentrak, 2016), (IPA, Touchpoints, 2016), (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017).


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam