logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah

13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.

  • Masové médiá sú rozhodujúce pre efektívnosť.
  • Penetrácia vytvára trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s inými médiami.
  • Televízia predstavuje pre ľudí 41% priemerného mediálneho dňa.
  • Priemerný divák vo Veľkej Británii sleduje televíziu 3 hodiny, 32 minút denne a 86% z nich sa pozerá naživo. Z toho komerčná televízia tvorí 2 tretiny.
    Priemerný prehliadač vo Veľkej Británii pozerá 45 televíznych reklám denne bežnou rýchlosťou (reklamy s rýchlym prehrávaním sa nezapočítavajú). To je o 6 reklám denne viac ako pred desiatimi rokmi.
    Kolektívne Veľká Británia sleduje priemerne 2,64 miliardy reklám denne.
  • TV je najobľúbenejšia forma videa. Televízia predstavuje 74,8% video spotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad 6,4% a SVOD  4%.

Zdroj: (BARB, 2016), (BARB / comScore / vysielanie dátových tokov / Ofcom / IPA Touchpoints / Rentrak, 2016), (IPA, Touchpoints, 2016), (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017).


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2659)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (866)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (838)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je na prvom mieste v dôveryhodnosti a na konci sú sociálne siete (869)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (3006)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3654)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1403)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (3070)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3485)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (3147)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2970)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (3121)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2845)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (3102)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2784)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2721)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam