logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia má rýchlu odozvu

15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane - na viacerých obrazovkách. Miestom predaja sa stali naše obývačky. 

  • Televízna reklama začne po nasadení fungovať ihneď a účinne pokračuje niekoľko rokov, ale jej krátkodobé účinky sú niekedy skryté alebo prehliadané.
    V súčasnej dobe sa ale vďaka možnosti zobrazovať sa na viacerých obrazovkách dajú okamžite zaradiť všetky formy televíznej reklamy: diváci sa môžu sledovať v lineárnom vysielaní, online na internete, pripojiť sa ku sociálnym prvkom v televíznych kampaniach a teda okamžite kúpiť produkty.
  • Televízia vytvára najkratšie až strednodobé tržby .
    Médiá účtujú v priemere 39% predaja v krátkodobom až strednodobom horizonte (do 3 mesiacov po dokončení kampane); 33% týchto predajov riadených médiami je riadené televíznou reklamou, viac než akýkoľvek iný komunikačný kanál. Na porovnanie, platený on-line vyhľadávanie vytvorilo 22%, on-line zobrazenie 12%, affiliates 10%, tlač 8%, direct mail 8%, rádio 3% a outdoor 1%
  • Televízia prináša odpoveď prostredníctvom niekoľkých kanálov priamo.
    25% všetkých mediálnych predajov je zabezpečených prostredníctvom telefónu, 45% všetkých mediálnych predajov prostredníctvom kamenného obchodu a 29% predaja cez média sa realizuje prostredníctvom webového prenosu.
  • Televízia tiež vyvoláva nepriamu reakciu prostredníctvom online kanálov.
    To prináša 33% mediálneho predaja prostredníctvom plateného on-line vyhľadávania;
    26% mediálneho predaja prostredníctvom on-line zobrazovania a 20% mediálneho predaja prostredníctvom affiliate marketingu.
  • 52% ľudí víta televízne kampane, ktoré predtým priniesli výzvu na akciu na sociálnych médiách Facebooku a Twitteri.
  • Televízia je zodpovedná za riadenie 33% všetkých interakcií vedených médiami pre značky na Facebooku, napr. rady a pripomienky
     

Zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy", 2015, Craft / Thinkbox, "Screen Life: TV reklama všade", 2014.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

predchádzajúci <<  13/13 


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.
Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam