logo
Nákupný košík

 



Komerčná spolupráca
Blog
HLAVNÉ MENU

TV reklama je najdôveryhodnejšia - na konci sú sociálne médiá, vyhľadávanie a outdoor

30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, priniesli výraznú úľavu vysokej kvalite televízneho vysielania.

TV reklama je najdôveryhodnejšia

Televízna reklama je zodpovedná za svoju moc a vplyv a prísne regulovaná zákonom - a diváci to vedia.
Televízia je najdôveryhodnejšou formou reklamy, to prináša aj klientom značku kvality a dôveryhodnosti.
Poradie dôvery je:
1. TV reklama - 42%
2. Noviny - 13%
3. Webstránka - 9%
4. Rádio - 8%
5. Magazíny - 8%
6. Youtube - 6%
7. Sociálne média - 5%
8. Vyhľadávanie - 4%
9. Outdoor - 3%

V skutočnosti sa najviac sa dôveruje odporúčaniu od ľudí 82%, rodiny a priateľov. S tým počítajú najmä sociálne siete. Existujú totiž  tzv. influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie. Ale ľudia cítia, že sa im niečo podsúva, prestávajú veriť svojím "priateľom" vo virtuálnej realite, hoci o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-brand-safest



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (1567)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (175)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (203)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia - na konci sú sociálne médiá, vyhľadávanie a outdoor (210)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2432)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3003)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (938)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2555)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Získané média nenahradia hromadné médiá, lebo sú rozhodujúce pre riadenie rastu (2805)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2777)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2607)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2749)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2477)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2744)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2414)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2213)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet



AdsTV blog - prečítajte si viac




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam