logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky

13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová

Je to podobné ako vytváranie celebrít z ľudí. Televízia dáva značkám domáce mená.
Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu účinnosť.  Nič sa nedotkne našich emócií tak silno ako televízia.

  • Na otázku, ktoré formy reklamy cítia emocionálne, 58% britskej spoločnosti uviedlo televíznu reklamu. Toto prekonalo všetky ostatné médiá
  • Na otázku, aký typ reklamy prináša najväčšie poznanie značky, 66% ľudí z Veľkej Británie si vybralo televíziu - viac ako päťkrát viac ako iné najbližšie médiá.
  • V štúdii IPA "Dlhé a krátke" sa zistilo, že emočné reklamy sú takmer dvakrát efektívnejšie pri vytváraní zisku ako racionálne alebo informatívne reklamy.
  • Kreatívne ocenené kampane sú oveľa pravdepodobnejšie emocionálne než racionálne. 47% kreatívne ocenených kampaní analyzovaných v nástroji IPA "Súvislosť medzi kreativitou a efektívnosťou" boli "emocionálne".

Zdroj: (Ipsos Connect / Thinkbox, 'TV Nation', 2016)




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam