Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah

13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.

Zdroj: (BARB, 2016), (BARB / comScore / vysielanie dátových tokov / Ofcom / IPA Touchpoints / Rentrak, 2016), (IPA, Touchpoints, 2016), (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017).


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  24/32 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam