logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Televízia má rýchlu odozvu

15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane - na viacerých obrazovkách. Miestom predaja sa stali naše obývačky. 

  • Televízna reklama začne po nasadení fungovať ihneď a účinne pokračuje niekoľko rokov, ale jej krátkodobé účinky sú niekedy skryté alebo prehliadané.
    V súčasnej dobe sa ale vďaka možnosti zobrazovať sa na viacerých obrazovkách dajú okamžite zaradiť všetky formy televíznej reklamy: diváci sa môžu sledovať v lineárnom vysielaní, online na internete, pripojiť sa ku sociálnym prvkom v televíznych kampaniach a teda okamžite kúpiť produkty.
  • Televízia vytvára najkratšie až strednodobé tržby .
    Médiá účtujú v priemere 39% predaja v krátkodobom až strednodobom horizonte (do 3 mesiacov po dokončení kampane); 33% týchto predajov riadených médiami je riadené televíznou reklamou, viac než akýkoľvek iný komunikačný kanál. Na porovnanie, platený on-line vyhľadávanie vytvorilo 22%, on-line zobrazenie 12%, affiliates 10%, tlač 8%, direct mail 8%, rádio 3% a outdoor 1%
  • Televízia prináša odpoveď prostredníctvom niekoľkých kanálov priamo.
    25% všetkých mediálnych predajov je zabezpečených prostredníctvom telefónu, 45% všetkých mediálnych predajov prostredníctvom kamenného obchodu a 29% predaja cez média sa realizuje prostredníctvom webového prenosu.
  • Televízia tiež vyvoláva nepriamu reakciu prostredníctvom online kanálov.
    To prináša 33% mediálneho predaja prostredníctvom plateného on-line vyhľadávania;
    26% mediálneho predaja prostredníctvom on-line zobrazovania a 20% mediálneho predaja prostredníctvom affiliate marketingu.
  • 52% ľudí víta televízne kampane, ktoré predtým priniesli výzvu na akciu na sociálnych médiách Facebooku a Twitteri.
  • Televízia je zodpovedná za riadenie 33% všetkých interakcií vedených médiami pre značky na Facebooku, napr. rady a pripomienky
     

Zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy", 2015, Craft / Thinkbox, "Screen Life: TV reklama všade", 2014.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam