Televízia má rýchlu odozvu

15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé aj krátkodobé efekty, vďaka možnosti vidieť ju opakovane - na viacerých obrazovkách. Miestom predaja sa stali naše obývačky. 

Zdroj: GroupM, "TV reakcia: nové pravidlá, nové úlohy", 2015, Craft / Thinkbox, "Screen Life: TV reklama všade", 2014.


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  19/32 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam