logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

TV je najbezpečnejšia cesta pre reklamu - je najdôveryhodnejšia

30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, potvrdili vysokú kvalitu televízneho vysielania.

Televízna reklama je zodpovedná za svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná zákonom, to diváci vedia.

Televízia je najdôveryhodnejšou formou reklamy.

Poradie je: Televízna reklama - 42%, Noviny - 13%, Webstránka - 9%, Rádio - 8%, Magazíny - 8%, Youtube - 6%, Sociálne média - 5%, Vyhľadávanie - 4%, Outdoor - 3%

Pravdupovediac sa ale najviac sa dôveruje odporúčaniu od rodiny a priateľov 82%. S tým počítajú marketéri orientujúci sa na  sociálne siete. Existujú tzv. influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie, čím svojím spôsobom zavádzajú. Ale ľudia už cítia, že sa im niečo podsúva, vo virtuálnej realite už prestávajú veriť svojím "priateľom", hoci aj o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

Napriek týmto číslam sa na Slovensku investuje najmä do sociálnych sietí, čo dokazujú politické kampane. Digitálni marketéri hovoria o metrikách, dátach a cielení na konkrétne osoby.

Čo to v skutočnosti znamená?

  • Kvalitu nahrádzajú kvantitou investícií do online prostredia.
  • Podporujú globálnych hráčov (peniaze do zahraničia) miesto podpory národných a lokálnych médií.
  • Hovoria o cielenej reklame, ale cielia cez málo dôveryhodné mediatypy.
  • Tiež platí, že čím je užšie je cielenie, tým je reklama drahšia.
  • Lovia v rybníku fanúšikov stránok, ale práve masmédia by im pomohli rásť a nájsť si nových klientov. 
  • Žijú vo virtuálnej bubline a veria tomu, že všetci sú "online", že nepozerajú televíziu, ani noviny. A to aj napriek tomu, že tradičné médiá sú tiež online, ale s dôveryhodnejším a kvalitnejším obsahom.

 

TV reklamu využívajú na svoju reklamu aj najväčší online hráči

Existujú dôvody, prečo sa značky online stali najväčšími investormi do TV reklamy

https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-brand-safest



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

 /10 >> nasledujúci


Pre koho je televízna reklama

Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť.

Ako sa obchoduje s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. 

 

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov a všetko medzi tým.

Dôležité zistenia o mládeži 16 - 24 rokov

  • Televízia zaberá 65% celej spotreby videí
    Motiváciou je relax, zábava a potreba byť so svojími blízkymi - ako u všetkých vekových kategóríí.
  • YouTube zaberá iba 7% času sledovania videí
    Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa. Majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným TV prijímačom. Vytváranie identity je základným nástrojom na výber obsahu. Motiváciou je i potreba učiť sa podľa videí.


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam