Ako ľudia veria reklame: televízia 42%, YT 6%, FB 5%, vyhľadávanie 4%

30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, potvrdili vysokú kvalitu televízneho vysielania.

TV reklama je najdôveryhodnejšia

Televízna reklama je zodpovedná za svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná zákonom, to diváci vedia.
Televízia je najdôveryhodnejšou formou reklamy.
Poradie je:
1. Televízna reklama - 42%
2. Noviny - 13%
3. Webstránka - 9%
4. Rádio - 8%
5. Magazíny - 8%
6. Youtube - 6%
7. Sociálne média - 5%
8. Vyhľadávanie - 4%
9. Outdoor - 3%

Pravdupovediac sa ale najviac sa dôveruje odporúčaniu od rodiny a priateľov 82%. S tým počítajú marketéri orientujúci sa na  sociálne siete. Existujú tzv. influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie, čím svojím spôsobom zavádzajú. Ale ľudia už cítia, že sa im niečo podsúva, vo virtuálnej realite už prestávajú veriť svojím "priateľom", hoci aj o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

Napriek týmto číslam sa na Slovensku investuje najmä do sociálnych sietí, čo dokazujú politické kampane. Digitálni marketéri hovoria o metrikách, dátach a cielení na konkrétne osoby.

Čo to v skutočnosti znamená?

https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-brand-safest



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky články v tejto kategórii  Všetky články v tejto kategórii
predchádzajúci <<  4/32 >> nasledujúci

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam