logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky

13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová

Je to podobné ako vytváranie celebrít z ľudí. Televízia dáva značkám domáce mená.
Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu účinnosť.  Nič sa nedotkne našich emócií tak silno ako televízia.

  • Na otázku, ktoré formy reklamy cítia emocionálne, 58% britskej spoločnosti uviedlo televíznu reklamu. Toto prekonalo všetky ostatné médiá
  • Na otázku, aký typ reklamy prináša najväčšie poznanie značky, 66% ľudí z Veľkej Británie si vybralo televíziu - viac ako päťkrát viac ako iné najbližšie médiá.
  • V štúdii IPA "Dlhé a krátke" sa zistilo, že emočné reklamy sú takmer dvakrát efektívnejšie pri vytváraní zisku ako racionálne alebo informatívne reklamy.
  • Kreatívne ocenené kampane sú oveľa pravdepodobnejšie emocionálne než racionálne. 47% kreatívne ocenených kampaní analyzovaných v nástroji IPA "Súvislosť medzi kreativitou a efektívnosťou" boli "emocionálne".

Zdroj: (Ipsos Connect / Thinkbox, 'TV Nation', 2016)




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam