logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Typy umiestnenia produktu

10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Existuje mnoho spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľný produkt, ale nepoužitý, nepoužité, spomenuté, kontextové alebo dokonca neznačkované.

Fyzické alebo virtuálne umiestnenie

Výrobky môžu byť fyzicky umiestnené, integrované alebo iba spomenuté v relácií. Obsah a značka sú do značnej miery spojené všade, kde sa program následne vysiela alebo streamuje.

Alternatívnym prístupom je virtuálne umiestnenie, digitálne umiestnenie produktov do už existujúceho mediálneho obsahu. To umožňuje, aby jedna položka obsahu bola prepojená s rôznymi značkami na rôznych územiach v rôznych časoch, lebo umožňuje umiestnenie produktu až po výrobe programu.

Obe prístupy majú svoje výhody a môžu byť použité súčasne

1. Produkt použitý na obrazovke

Samsung a X Factor
Spoločnosť Samsung bola integrovaná do príbehu udalosti. Zariadenia Samsung dala do rúk sudcov a vyšetrovateľov a vytvorila tak exkluzívny obsah.
Celý obsah sa vyskytoval na viacerých platformách, bez ohľadu na to, ako alebo kde sa publikum rozhodlo sledovať  X Factor : na YouTube, Facebooku, v X Factor aplikácií alebo pozerali samotnú show v televízií - Samsung bol vždy súčasťou seriálu. Kampaň vytvorila medzi divákmi X Factor 19% nárast záujmu o produkt  "Premium".  Samsung sa tak stal spoločnosť číslo 1 v Spojenom kráľovstve.

Typy pp demo
Nokia Lumia predstavujú v Hollyoaks Channel 4

Spoločnosť Nokia umiestnila svoje telefóny Lumia do epizód Hollyoaks na Channel 4 a E4 počas štyroch mesiacov. Spoločnosť Nokia tvrdí, že umiestňovanie produktov viedlo k zvýšeniu počtu návštevníkov o 5%. Výskum tiež preukázal 36% nárast medzi hollyoakskými divákmi, ktoré opisujú Lumiu za "najlepšie pre moje sociálne siete".

Typy jamie oliver sains
Jamie Oliver sa objavil v televíznych spotoch Sainsbury

Spoločnosť Yeo Valley s 15-minútovým jedlom Jamieho Oliviera na Channel 4 mala divákov, z ktorých 86% súhlasilo s product placementom. 52% divákov uviedlo, že budú kupovať produkty Yeo Valley pri ďalšom zakúpení jogurtu. Výskum ukázal, že predtým, ako boli spotrebitelia vystavení umiestneniu produktov, ich bolo iba18%, ktorí dôverovali značke.

2. Výrobok je jasne viditeľný, ale nepoužívaný

Výrobok je súčasťou scény, zapadá do scény. Napríklad káva Kenco Millicano v relácií Brunch alebo umiestnený kávovar Nestle Dolce Gusto.

3. Slovná zmienka

Ak nie produkt viditeľný, môže mať ústnu zmienku. Ale musí to byť vhodné pre scénu napr. "môžem dostať jedného Bažanta prosím?"

4. Hudba

Najnovšie skladby sa môžu zobrazovať ako hudba na pozadí. Príkladom toho bol album Marbella Sessions, ktorý sa predstavil v dvoch špeciálnych epizódach The Only Way je Essex na ITV2. Aktivita bola podporená licenčnou zmluvou, aktivitou v sociálnych médiách a reklamnou kampaňou.

5. Kontextové umiestnenie

Mohlo by to byť umiestnenie digitálneho plagátu v prirodzenom prostredí v rámci programu.

Typy pp tresemme stv odvážne
"Naším Škótskom" - dve minúty, ktoré prebehli v reklame na propagáciu filmu Pixar Brave

Walt Disney Pixar. S cieľom získať nadšenie škótskych obyvateľov pre film Brave, financovali dve minúty programu s názvom "Naše Škótsko". V rámci programu boli plagáty filmu Brave Film digitálne umiestnené na pozadí. Bolo to perfektné prostredie pre propagáciu filmu.

Ďalším príkladom bolo, keď Pedigree Dentastix digitálne vložil plagát do epizódy A Different Breed na Sky 1. Plagáty sa objavili na stranách autobusu úplne prirodzeným spôsobom v perfektnom prostredí pre značku.

6. Bez značiek

Typy pp dnes ráno bq
Kuchyňa B & Q, ako je uvedená v The Morning

Spoločnosť B & Q poskytla kuchyňu pre raňajšiu show. Mali aj licenčnú zmluvu na používanie loga The Morning a mohli propagovať svoj PP vo vlastnom marketingu.

Často je umiestňovanie produktov súčasťou sponzorstva alebo AFP.

Nový imidž bol program financovaný inzerentom - spoločnosťou New Look Group. Program zahŕňal aj umiestňovanie produktov. Umiestnenie zahŕňalo verbálne referencie, ukladanie snímok, oblečenie na mólo, kreatívny riaditeľ spoločnosti New Look Group bol rozhodca a víťaz súťaže sa stal stylistom pre New Look.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
 /27 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2350)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (634)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (582)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci? (594)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2801)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3282)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3414)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1225)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2189)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2346)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2123)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1678)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2869)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2776)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2413)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2568)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3752)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2426)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2959)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2181)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2426)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (2965)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2393)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2447)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet


Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2675)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3234)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (2049)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2079)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet


Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2775)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2939)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2767)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2912)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2637)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2898)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2579)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2499)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2475)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2535)
1.4.2016 10:25 | TVBA

Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1917)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3614)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam