logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA
HLAVNÉ MENU

Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?

10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní a kúpe televíznej kampane. Postupujte podľa odkazov pre podrobnejšie informácie.  

Veľké množstvo detailov je potrebné zvážiť pri plánovaní televíznej kampane, ale odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

  • Čo chcete kampaňou dosiahnúť?
    Chcete zmeniť značku? Zmeniť správanie? Generovať odpoveď?
  • Koho sa snažite získať? 
    Na koho zacielite kampaň? Kto je vaše cieľové publikum a aký je ich životný štýl a mediálne návyky?
  • Aké sú vaše plánované ciele?
    Koľko ľudí má vidieť reklamu a koľkokrát ju potrebujú na to, aby ste dosiahli požadovaný obchodný efekt? Potrebujete napríklad zmeniť vnímanie ku značke, navštíviť webovú lokalitu, získať návrh na vytvorenie cenovej ponuky, zvážiť nákup produktu v obchode? To všetko je dôležité.
  • Aké prostredie by mala mať naša reklama?
    Napríklad na ktorých kanáloch a pri akých programoch by sa mala reklama zobrazovať?
  • Aké sú možnosti regionálneho plánovania?
    Má to byť národná alebo regionálna kampaň?
  • Kedy by sme mali inzerovať?
    Kedy je najlepší čas, deň, týždeň alebo mesiac na komunikáciu s cieľovým publikom, aby ste si zaistili čo najlepšie výsledky?
  • Koľko to bude stáť?
  • Ako bude moja televízna reklama fungovať s ostatnými médiami?
    Televízna kampaň je zvyčajne súčasťou širšej komunikačnej stratégie, ktorá pozostáva z viacerých médií. Je dôležité nielen pochopiť všetky dostupné mediálne kanály a ich jednotlivé úlohy v rámci marketingového mixu, ale je tiež nesmierne dôležité, aby sme sa pokúsili porozumieť tomu, ako sa všetky rôzne mediálne kanály spájajú a ako spolupracujú.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam