logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Televízia je v centre kreatívnej účinnosti

21.4.2016 08:13 | Regiontvnet

V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie medzi tvorivosťou a účinnosťou“ (aktualizované v roku 2011).

Bola to analýza významného marketingového konzultanta Petra Fielda zo 435 kampaní za šestnásťročné obdobie (1994 - 2010). Spájal databázu Gunn Report s kreatívne zadanými reklamnými kampaňami s databázou IPA Effectiveness Databank, ktorá je domovom kampaní, ktoré preukázali svoju účinnosť, s cieľom preskúmať akékoľvek prepojenie medzi nimi. Zistilo sa, že:

  • Kreatívne kampane zvyšujú podiel na trhu. „Kreatívne“ kampane (t. J. Tie, ktoré sa objavili v databáze prehľadov Gunn) sú 12-krát účinnejšie pri zvyšovaní trhového podielu značky.
  • Televízia je v centre kreatívnej účinnosti - drvivá väčšina skóre Gunn Report Creative Award (77%) je za televíznu reklamu.
  • Čím kreatívnejšia je kampaň, tým efektívnejšia je. Kampane, ktoré získali päť alebo viac významných kreatívnych ocenení, boli približne trikrát také účinné ako kampane, ktoré získali jednu až štyri.

Ak máte praskajúcu kreatívu, investujte ju čo najviac do jej podpory. V časti „Účinnosť reklamy: dlhá a krátka doba“ spoločnosť Binet a Field zistili, že vysoko kreatívna reklama je najúčinnejšia, hoci v rozhodujúcej miere ani najlepšia kreatívna práca nepomôže, ak nemá dostatočný rozsah a nie je hodnotená v dlhšom období.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

Ako sa dostať do televízie - cesta do TV

 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam