logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Televízia je častou témou osobných rozhovorov medzi ľuďmi

4.1.2020 16:19 | Mária Urlandová

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach - ústné podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako televízia.

  • Ipsos zistil, že televízia je médium, kde ľudia že hovoria o reklame najviac. 53% uviedlo, že pravdepodobne budú hovoriť o televíznej reklame tvárou v tvár alebo na telefóne a 26% si myslí, že o nej budú hovoriť online. Oveľa vyššie ako akékoľvek iné médium (Ipsos, „TV Nation“, 2016)
  • Televízna reklama vedie 51% všetkých marketingom generovaných konverzácií. Celkovo je 72% konverzácií o značke je motivované platenou inzerciou (Data2Decisions / Keller Fay / Thinkbox, „POETIC“, 2013)
  • Televízia pôsobí na ústa niekoľko týždňov po počiatočnej aktivite: 85% aktivity jedného týždňa v druhom týždni a 72% v treťom týždni - omnoho dlhšie ako iné komunikačné kanály (Data2Decisions / Keller Fay / Thinkbox, 'POETIC') , 2013)

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

Ako sa dostať do televízie - cesta do TV

 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam